AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg ba hun ut igår også sa hun at hun hadde noe planer. Jeg tok det som et nei og at hun ikke var interessert , men da jeg så på snap så stemte det. Det ser ut at hun har en del å gjøre? Burde jeg spørre igjen eller bare drite i det og gå videre? Anonymkode: 81250...78d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Kanskje du kan spørre hvilken dag som passer i stedet for å spørre om hun kan i dag? Fordi folk legger som oftest planer og derfor er det uansett lurt å planlegge noen en del dager i forveien. Anonymkode: 3ff0b...062 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Ja du kan spørre igjen og gjerne spørre om en dag litt frem i tid sånn at hun kan planlegge med deg, om det er det hun også har lyst til, og ikke allerede har planer. Anonymkode: ccf44...6fd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 Spørs jo hva slags relasjon dere har. Om det var tydelig at det var en date i tankene så har hun 99% sikkert avvist deg. Anonymkode: dbfe3...f12 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Dersom jeg blir bedt ut, er interessert men opptatt, så vil jeg umiddelbart forsikre om det og foreslå en annen dag. Sier man ingenting mer, vil jeg tolke det som manglende interesse. Med mindre det er et eller annet i veien. Anonymkode: 125c4...690 2
Gjest JakeGreen Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Jeg spør som regel aldri en bestemt dag, men sier noe som: "Jeg har lyst å treffe deg i løpet av uken. Hvilken dag er best for deg?"
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom jeg blir bedt ut, er interessert men opptatt, så vil jeg umiddelbart forsikre om det og foreslå en annen dag. Sier man ingenting mer, vil jeg tolke det som manglende interesse. Med mindre det er et eller annet i veien. Anonymkode: 125c4...690 Først så vil jeg takke for alt innspill her. Mye nyttig. Ja det skjønner jeg godt. Jeg bare spurte om hun hadde planer på dag A og dag B ohså sa hun ja at hun hadde planer og nevnet det hun skulle. That is it. Jeg spurte ikke noe mer for å ikke virke desp. Anonymkode: 81250...78d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #8 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først så vil jeg takke for alt innspill her. Mye nyttig. Ja det skjønner jeg godt. Jeg bare spurte om hun hadde planer på dag A og dag B ohså sa hun ja at hun hadde planer og nevnet det hun skulle. That is it. Jeg spurte ikke noe mer for å ikke virke desp. Anonymkode: 81250...78d Det er nok lurt. Når du får svar om at hun har planer, går det an å føye til "Ok! Da legger jeg ballen hos deg hvis du vil finne på noe en annen dag. Kos deg! " Det er romslig og ikke desp, samtidig som du har gjort klart hvor landet ligger. Anonymkode: 125c4...690
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 På 11.11.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev: Jeg ba hun ut igår også sa hun at hun hadde noe planer. Jeg tok det som et nei og at hun ikke var interessert , men da jeg så på snap så stemte det. Det ser ut at hun har en del å gjøre? Burde jeg spørre igjen eller bare drite i det og gå videre? Anonymkode: 81250...78d Jeg syntes du skal drite i det. Hvis hun er litt interessert så spør vel hun da ¯\_(ツ)_/¯ Anonymkode: 60517...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå