Gå til innhold

Sex i russetiden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig.. Er russ i år, og det er veldig mye snakk om all den ville og uforpliktende sexen vi kommer til å ha... Men jeg må si at jeg tviler litt på at det kommer til å skje.

Dere som har vært russ de siste årene; hadde dere masse uforpliktende ennattsaffærer eller er det hele egentlig litt oppskrytt? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La ikke merke til noe særlig, jeg.

Selv hadde jeg kjæreste i russetiden så det var ikke noe villt liv på meg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig oppstrytt dette med å være russ og uforpliktende og vill sex. Det skjer jo, men mange tar det som noe som følger med russetiden. Virker det som. :roll:

Selv er jeg også russ, men har kjæreste så det kommer ikke til å bli noe ONS på meg nei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sex i det hele tatt i russetiden, og hadde ikke inntrykk av at andre var mer "løsslupne" enn ellers den perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir da hva man gjør det til selv. Det er mange unge mennesker samlet på en plass, med mass alkohol innabords, så ja det skjer uten tvil at mange knuller en del mer i russetiden enn de ellers ville ha gjort. Det foregår ofte litt av hvert i skogkanten rundt parkeringsplassene. Har man kjøreste så har man kjæreste og da er man jo ikke ute etter å treffe andre, så da vil jeg tro man har en litt annen vinkling på russefeiringen også. Men, det er ingen tvil om at det er en del som har vært utro i russetiden, for når alkoholen finner veien inn, finner vettet veien ut. Så en del løse trusestrikker blir det nok når tilgangen til villige gutter med stive pikker finnes over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig.. Er russ i år, og det er veldig mye snakk om all den ville og uforpliktende sexen vi kommer til å ha... Men jeg må si at jeg tviler litt på at det kommer til å skje.

Dere som har vært russ de siste årene; hadde dere masse uforpliktende ennattsaffærer eller er det hele egentlig litt oppskrytt? :tunge1:

HELE russetiden var oppskrytt. Skikkelig dårlig. Jeg hadde masse sex da, veldig masse! :wink: Men jeg var jo sammen med han jeg nå er samboer og forlovet med, så nei, det var ikke noe one-night stand eller noe... Jeg blir flau når jeg tenker på hvor mye mange russ driter seg totalt ut. Selv om man er russ, så skal man ha et normal liv etterpå også. Alt er ikke lov selv om man er russ. :roll: Når man er russ er man 18-19 år, skal snart på høyskole/universitet. Man skal liksom være voksen. Men det er langt ifra alle som er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske "vill" i russetida. Men jeg fikk meg kjæreste helt i begynnelsen så hadde nok med han. Likevel rocka jeg vilt på andre områder enn den seksuelle. Alle mine venninner hadde seg flere ons, i ettertid ser de tilbake på russetida som artig, men gremmes over de ons de hadde.. så kanskje ikke å anbefale? Lykke til og nyt hvertfall tida, den kommer nok aldri igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Russ2000

En kompis av meg hadde seg med tre av skolens deiligste damer i tillegg til to fra en annen skole. Han var sammen med ei dame i over to år, men slo opp rett før russetida starta så han kunnne "leve livet".

Han angrer ikke i ettertid, bortsett fra at han ikke brukte kondom med noen av dem og dro på seg to kjønnsykdommer...

Russetida er vill hvis du er en player type, ellers så er den oppskrytt. Det er som å gå på byen, de som alltid går hjem alene gjør det i russetida ogå, for å bruke det som en sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var singel og hadde ikkje sex en einaste gang i russetida faktisk :oops: Så kan ikkje seie eg freaka ut på det området.

Men russatida var heilt fantastisk! Time of my life! Blir kjempemisunnelig når russane begynner å sprette rundt i april/mai.

Nyt det mens du kan!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til noe særlig, jeg.

Selv hadde jeg kjæreste i russetiden så det var ikke noe villt liv på meg :kul:

Samme gjaldt meg. Jeg var samboer, og festet nesten ingenting. :oops:

Jeg syns uansett at russetiden var ganske oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde ikke inntrykk av at andre var mer "løsslupne" enn ellers den perioden.

Nei.. denslags aktiviteter foregikk på russetreffene etter skoletid antagligvis.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det ble faktisk en god del sex i russetiden.

Vi var jo på en del fester der det ble drukket en god del og da klinte vi ofte med ulike typer på hver fest...(vi var jo single mange av oss).

Det hendte vel ikke ofte at vi hadde sex, men ja, av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det ble ikke mere sex på meg enn vanlig da, men jeg overnattet vel og rotet vel med flere enn vanlig, fordi man er oftere ut da og drikker, og er i tillegg sliten og da er det i hvertfall lite som skal til for at vettet går ut..forøvrig feira jeg natt til 1.mai på hellerudsletta, og det var vel både og...slitsomt og gøy :ler: men oj så mange pene gutter å se på........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Ja jeg "hoppet" litt rundt! :ler: Men det var bare i en periode på et par måneder når festene stod på som værst og ting ikke stod helt bra til i topplokket, for å si det sånn.

Men det er morsomme minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde vanvittig mye sex i russetiden. I og med at jeg var nyforelsket og kjæresten min hadde vært russ året før ble det svært lite russearrangement på meg, av den enkle grunn at jeg prioriterte sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...