Gå til innhold

Omsorgsarbeider å psykopat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at de som har høyere stilling som f.eks som hjelpepleier å sykepleier innen stat å kommune er mere psykopater jo høyere  stilling man har ?Som sjefer ?  Kjenner ei som jeg datet litt å hun var nesten perfekt, senere visste hun meg sitt sanne jeg etter å ha tatt av masken. Hun stjal, løy livet ting å jobber innen rusomsorgen som sykepleier å hjelpepleier.  Det vat var skremmende til forandring på denne dama i tilleg var hun utrolig barnslig til å være nesten 40 år. Noen som vet hva man kaller sånne ? Skremmende å tenke på at sånne jobber som omsorgsarbeidere. 

Anonymkode: f1f44...874

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en tullete påstand som stort sett psykisk ustabile mennesker kommer med. Det er selvsagt råtne epler overalt, men gitt din første setning er det helt tydelig ingen vits i å forsøke å ha en seriøs samtale med deg om menneskelig natur og sosiale mekanismer.

Anonymkode: a1132...e5a

• Liker 5
Skrevet

MIN ERFARING - ikke noe sannhetsvitne!

Jeg husker fortsatt når jeg begynte på HoS, da fikk vi utdelt sånne krysse-i-svar-skjema. Et av spørsmålene var, "hvorfor har du søkt deg inn på helse og sos?". Noen av spørsmålene var nok så innlysende, "fordi jeg ønsker å jobbe med mennesker". Men ett syntes jeg var helt absurd, "fordi jeg ikke kom inn på noe annet". Men når svarene ble talt opp viste det seg at langt over halve klassen gikk der fordi de ikke kom inn på 1ste eller 2dre valget sitt. Så det var mange som så for seg at, "jaja, dette er jo i alle fall en enkel linje å gå på". Det er det ikke.