Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? Fyllesnap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 1.5 år siden lå jeg med en i klassen. Vi ble fulle begge 2. Han har dame nå. I fylla sender han mye snaper og i natt skrev han "Er så betatt av deg, kan ikke noe for det" trur han var ganske full i natt da. Er det bare fylleprat eller mener han oppriktig dette? 

Anonymkode: 70d4d...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?😂 lurer på om han husker at han sendte denne snappen i natt. Om den skulle til meg overhode da...

Skrevet

Er jo ingen som kan svare deg på det bortsett fra han? Spør han da, om han var drita i går og husker snappen han sendte til deg.

• Liker 2
Skrevet

Bare overse det. Enklere blir det ikke. 

Anonymkode: 933c5...313

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare overse det. Enklere blir det ikke. 

Anonymkode: 933c5...313

Har jo ikke tenkt å gjøre noe med det egentlig. Men lurer jo på om han er "hemmelig forelska" eller noe 

Skrevet

Han prøver nok bare å få deg til sengs. 

Anonymkode: fa525...fea

Skrevet

Jeg hadde svart: du har kjæreste, skjerp deg... Og så hadde jeg slettet han fra snap. :) 

Anonymkode: 81916...576

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at han er så veldig hemmelig forelsket. Sikkert mer på jakt etter bekreftelse - og blir mer åpen for å søke etter det når han er beruset.

Hadde slått ned på det og bedt han gi seg.

Skrevet

Det er ufyselig med menn som kontakter andre kvinner seksuelt og emosjonelt i fylla når de har kjæreste! Jeg kjenner flere gutter som er sånn og de skammer seg jo dagen etter og sier de ikke aner hva de holdt på med, ikke bare fordi de har kjæreste men fordi de ikke engang liker og tenker på vedkommende til vanlig, men "fylle-demonen" overtar og minner de på dem. 
Har jo selv plutselig tenkt på en eller annen dude fra fortiden når jeg har vært full og kommet på 1 søt ting ved han og tenkt at jeg savner han, sendt melding i fylla og dagen etter lurt på hva faen jeg tenkte for den 1 søte tingen jeg vektla og husket i fylla er helt uvesentlig når jeg husker hele mennesket edru! 

Uansett hva denne fyren mener så syns jeg du bør si til han at det er upassende å skrive sånt når han har dame, og ta sceenshot av det og sende dama hans om han gjør sånn ofte eller jevnlig! 

Anonymkode: fc660...100

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at det er ganske vanlig at gutter/menn i forhold kan ha lett for å idealisere tidligere sexpartnere og fantasere om dem, og dette kan gi seg utslag i slik "runkete" oppførsel! En tidligere flørt og venn pleide i årevis å ta jevnlig kontakt med meg og komme med seksuelle kommentarer og forslag, selv om han var (og fortsatt er) i et forhold med en kvinne han elsker veldig høyt. Jeg hadde rett og slett blitt en fantasi for ham etter en god sexopplevelse.

Jeg visste for øvrig at han bare tok slik kontakt med meg og ingen andre jenter, og jeg visste også dermed at det ikke ville komme noe godt ut av å plapre til samboeren hans om det.

Anonymkode: 7ae28...80a

Skrevet

Han har dame. Hadde sagt i fra at dette ikke er ok

Vi medsøstre må passe på hverandre 

Skrevet
46 minutter siden, Sonic skrev:

Han har dame. Hadde sagt i fra at dette ikke er ok

Vi medsøstre må passe på hverandre 

Enig! 

Det er ikke ok. Jeg ville sendt et svar til han i retur om at han fikk slutte å oppføre seg som en løshund når han har kjæreste, og som noen andre over her skrev slettet han for en sånn mann vil jeg verken ha som venn eller holde kontakt med tilfelle han blir singel igjen (da vil han jo oppføre seg likedan mot andre om han hadde vært sammen med meg) og dermed vist et tydelig signal at ulojale menn ikke er attraktivt. Om han skulle fortsatt så ville jeg sagt det til dama hans, tatt screenshots. 
Ingen fortjener å tro at de har en mann som elsker en , når det er sånn han egentlig holder på. Da fortjener de å vite. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...