frøkenen Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Har blitt tilbudt bolig av SiO (en hybel) i Oslo fra januar av, og er storfornøyd med det 😊 Kjæresten min har blitt tilbudt samme type bolig i samme studenthus. Er det noen her som vet om det går an å spørre om å få bo i samme leilighet når man henter nøkler? De har jo ikke tildelt oss spesifikke boliger ennå, så i mitt hode burde det gå an, om man skulle være så heldig at det finnes to ledige hybler i samme leilighet. Har noen av dere peiling på dette, eller har prøvd å komme med andre ønsker ved tildeling? Evig takknemlig for alle svar og erfaringer 😊
Gjest Christina146 Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Hvis man er tidlig ute fikk jeg beskjed om at du kunne velge rom. Jeg var ikke tidlig ute med å hente nøkkel, så jeg bare fikk et rom
Gjest Linaria Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Jeg fikk velge rom av de som var ledige begge gangene jeg flytta inn hos SiO. Opplevde aldri flere ledige i samme leilighet da.
frøkenen Skrevet 11. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2017 Tusen takk til dere begge! Da er det vel håp 😊 Om ikke i samme leilighet, så hadde det jo vært kult å bo i nærheten av hverandre i det minste. Får se hva jeg får ordnet, men da vet jeg i hvert fall at det går an å spørre.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 3 timer siden, frøkenen skrev: Tusen takk til dere begge! Da er det vel håp 😊 Om ikke i samme leilighet, så hadde det jo vært kult å bo i nærheten av hverandre i det minste. Får se hva jeg får ordnet, men da vet jeg i hvert fall at det går an å spørre. Hvis ikke det går med en gang går det uansett å bytte internt etter hvert. I slike studentkollektiv er det en god del utskiftninger, og interne bytter er ikke vanskelig. Anonymkode: fb506...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå