Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Hei.... Jeg har vært sammen med kjæresten nå i ca et år, og vi har det egentlig veldig bra sammen. Det som sliter på oss begge, er at vi bor et stykke fra hverandre og får se hverandre sjelden. Jeg går på skole (krever mye av meg), og jobber. Han har også sitt. Dette fører til at vi treffes i gjennomsnitt to ganger i måneden. Det er alltid jeg som kommer på besøk til han, over en helg. Så... Det er noe som har begynt å småirritere meg litt etterhvert. Kanskje bare en fillesak, men jeg tenker en del på det: I helga var jeg hos kjæresten. Kunne dessverre bare være der en natt (fra lørdag til søndag), og gledet meg til at vi skulle få tilbringt tid bare oss to. Det som skuffet meg, var at da jeg kom spurte han om det var greit om vi fant på noe sammen med kameraten hans også den kvelden. Jeg hadde overhodet ikke lyst til det. Følte ikke for å si nei (moren var tilstede), og jeg gikk med på forslaget. Vi tilbringte altså hele kvelden hos kameraten, så film. Egentlig hadde jeg og kjæresten planlagt at vi skulle gå ut å spise, men da ikke kameraten rakk bussen, droppet vi alt. Dette er ikke første gang, det skjedd flere ganger at vi har vært i sammen med denne kameraten og jeg begynner å bli litt lei av det. Tror kjæresten min forstår at jeg ikke trives så bra i kameratens samvær, ettersom vi er veldig forskjellige og de har MYE intern humor mellom seg. Synes han burde tatt litt hensyn til det Er det bare meg, eller hadde dere også reagert på det? Vi ser hverandre såpass sjelden at jeg synes det beste hadde vært om vi gjorde noe sammen. Alene. Kameraten hans kan han jo være med ellers, men ikke meg. Blir litt skuffa....
Gjest baby-E Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 forstår at du blir skuffet. Kanskje du burde prate med kjæresten din?!? Kommunikasjon er viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå