Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pustogpes skrev (8 minutter siden):

Får det til økonomisk? Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Hvor tror du hun får penger fra? 
De færreste med gjennomsnittslønninger har økonomi til det forbruket hun har! Hun har da ikke et så «hett» navn i influencerverden at hun kan leve av det med de dyre vanene hun har! 
Vil anta at hun kom relativt greit ut av økonomisk etter forholdet med JAR. Ikke mange av oss normale mennesker som har råd til å unne seg den luksusen hun gjør. 

Nei det er jo det jeg undres over og skriver om her. Regner med hun får noe støtte fra nav og. Jeg aner ikke hvor mye hun tjener pr mnd. 

• Liker 1
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (På 2/18/2022 den 19.59):

At hun får det til økonomisk tenkte jeg på. Er aleneforsørger og pusser opp alt så fint.

Så du tror ikke at at JAR bidrar med en eneste krone til henne eller til barnet de oppdrar sammen? 🤔

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (3 timer siden):

Så du tror ikke at at JAR bidrar med en eneste krone til henne eller til barnet de oppdrar sammen? 🤔

Jo det vil jeg da tro. 

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (På 18.2.2022 den 21.12):

Nei det er jo det jeg undres over og skriver om her. Regner med hun får noe støtte fra nav og. Jeg aner ikke hvor mye hun tjener pr mnd. 

Tror du virkelig de som får støtte fra NAV kan unne seg de mengdene med designklær som hun gjør? 

• Liker 12
Skrevet

De har vel en privat barnebidragsavtale,  mange som har det. 

• Liker 2
Skrevet
Pustogpes skrev (1 time siden):

Tror du virkelig de som får støtte fra NAV kan unne seg de mengdene med designklær som hun gjør? 

Nei. Er vel influencerjobb utenom. De tjener nok greit. Nå lager han tv og. De som følger dem på instagram ser jo hvor mye de tilbringer tid sammen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Fett nok
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg koser meg med salgskontoen til ekskona, som bare er et overflødighetshorn av klær i mangetusenkronersklassen som er brukt en-tre eller null ganger fortsatt med lapper på. 

Greit JAR har blitt lurt mye av folk rundt seg, men han har jaggu hatt høy inntekt også i perioder. Det er nesten litt fascinerende for jeg har jo av og til lurt på hvordan de faktisk KLARER å bruke så absurd mye penger, men når jeg ser på den strømmen av ting hun selger, skjønner jeg jo hvor mye av det har blitt av. 

I begynnelsen var det bare krøllete, slitte og stygge mid-range greier til ublu priser, men nå begynner det å komme mye eksklusive greier også. Ubrukte skinnstøvletter. 17000 kroner. Ubrukte badetøfler som ser ut som dem man får på hotell , med DIOR-logo. 12 000 kroner. Louboutins og Saint Laurent-sko til 6000-7000 kroner. Brukt null eller en gang.

Endret av Fett nok
  • 2 uker senere...
Skrevet
Fett nok skrev (På 3.3.2022 den 11.32):

Jeg må si at jeg koser meg med salgskontoen til ekskona, som bare er et overflødighetshorn av klær i mangetusenkronersklassen som er brukt en-tre eller null ganger fortsatt med lapper på. 

Greit JAR har blitt lurt mye av folk rundt seg, men han har jaggu hatt høy inntekt også i perioder. Det er nesten litt fascinerende for jeg har jo av og til lurt på hvordan de faktisk KLARER å bruke så absurd mye penger, men når jeg ser på den strømmen av ting hun selger, skjønner jeg jo hvor mye av det har blitt av. 

I begynnelsen var det bare krøllete, slitte og stygge mid-range greier til ublu priser, men nå begynner det å komme mye eksklusive greier også. Ubrukte skinnstøvletter. 17000 kroner. Ubrukte badetøfler som ser ut som dem man får på hotell , med DIOR-logo. 12 000 kroner. Louboutins og Saint Laurent-sko til 6000-7000 kroner. Brukt null eller en gang.

Hun har solgt vesker i 200 tusen kroner/stk også☺️

• Liker 5
Skrevet
Licorne skrev (4 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/WjBp2r/konkursbo-krever-810000-kroner-fra-louise-angelica-riise

Yikes. Hva har de egentlig drevet med.

Og veldig morsomt at Erland Bakke blir nevnt som manager i hele saken, men så har VG en sak rett over denne hvor Bakke annonserer at han gir seg som mananger. Ah, for en dag.

Jeg leste saken og rister oppgitt på hodet.

Har de virkelig ingen rådgivere rundt seg? Lurer på hva Silje tenker når hun leser om situasjonen deres. 

LAR flasher Hermes og Bottega poser i ny og ne, så de har tydeligvis penger. 

• Liker 10
Skrevet

JAR ranter på Instagram.

• Nyttig 1
Skrevet
58 minutter siden, Centimeteren said:

JAR ranter på Instagram.

Skjønner at han kanskje har hatt det litt kjipt opp gjennom tidene, men meldingen han legger ut fra hun journalisten er jo helt fair. Hvis Erland Bakke som manageren hans ikke svarer noe mer, så var det jo egentlig bare veldig hyggelig av henne å dobbeltsjekke direkte med Riise. Spesielt siden det har kommet ut i dag at Bakke gir seg som manager. Kanskje de ville gi han muligheten til å komme med noe selv, i tilfellet de skulle slutte å jobbe med hverandre. 

Og saken ER jo ganske spesiell. Han kan på en måte ikke bli furt fordi de lager sak på at han og kona potensielt har drevet med alvorlig skattefusk eller hva det er det de har gjort. 

• Liker 18
Skrevet

Synes det er dårlig gjort av ham å henge ut en journalist med fullt navn som strengt tatt bare gjør jobben sin. 

• Liker 17
Skrevet
Heartland skrev (24 minutter siden):

Synes det er dårlig gjort av ham å henge ut en journalist med fullt navn som strengt tatt bare gjør jobben sin. 

Tja.. jeg synes det kommer ann på hvor aggressiv hun har vært. Hvis hun har ringt flere ganger til Jar, Lar og moren hans (?) +evt andre over flere dager, så skjønner jeg han godt. (Manageren derimot bør tåle masing.)

• Liker 4
Skrevet

Var det jeg stusset over. Paret er egentlig konkurs, men hun pusser opp leiligheten så lekkert. 900 000 er ikke småtterier. 

• Liker 10
Skrevet

Spons og reklame opp og i mente. Tydligvis der de tjener best. 

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid storm rundt tidligere paret når det gjelder penger, er dette bare toppen av isfjellet ? 

Jeg tror ikke han har lært, de har brukt penger (mye penger) på helt unødvendige luksus varer, gjerne i flere farger også. 
Fasade for alle penger! (Bokstavlig talt)

Nå selger ekskonen ofte ubrukte (ubrukelige) ting på Instagram med tap..  

Tenkte vel at dette var en lur måte å skaffe inntekt til henne eller var de kanskje så desperate ?

Hvis han må tilbakebetale så har han ikke 900.000, så har han ikke de stående på konto (referer til i lomma på Silje) veldig trist at ha ble lurt i ung alder, men dette var småpenger for han tross alt. Hadde han bare forvaltet det riktig, så hadde det enda vært mer enn nokk til fest og damer.

• Liker 11
Skrevet

Riise «tar en pause» skriver han på IG. Fra hva er usikkert, pause fra å poste golfvideoer på story og highlights fra fotballkarrieren på feeden?

• Liker 19
Gjest Fett nok
Skrevet

At John Arne Riise stjal fra ungene sine (og ble dømt for det) burde kanskje være et rødt flagg for de fleste normale mennesker som var på utkikk etter et forhold. Så dette økonomiske rotet som har kommet frem nå er jo ikke så overraskende sånn sett. 

Sånne "triksere" har en tendens til å finne hverandre. Ev folk som bare synes det er så gøyt med penger og forbruk at de gir faen i hvor det kommer fra og lovligheten. 

Skrevet
Centimeteren skrev (5 timer siden):

Riise «tar en pause» skriver han på IG. Fra hva er usikkert, pause fra å poste golfvideoer på story og highlights fra fotballkarrieren på feeden?

Fra jobben på Avaldsnes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...