AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg har en svigermor som forskjellsbehandler, føler jeg i hvertfall... mannen min og jeg har 1 barn sammen mens han har 2 fra tidligere. og gang på gang så kjøper svigermor klær og leker/ting, men ikke til det barnet vi har sammen, for det er liksom så synd på de 2 andre som har skilte foreldre. Men de får jo dobbelt opp av alt? De har besteforeldre og tanter og onkler på mammen sin side, og så har de mine foreldre som er bonusbesteforeldre, der de også får ting, så det mangler jo ikke på det... nå er jo vårt barn enda litt liten til å skjønne det a, men jeg har ikke lyst at hun skal få greie på at farmoren forskjellsbehandler:/ Og så føler jeg også at det stort sett er jeg som bruker penger på vårt barn, for samboer har jo nok med å betale på de 2 han har fra før, er greit nok det, men så begynner besteforeldre og... Jeg liker a svigermoren veldig godt a, men liker ikke når ting blir urettferdig, er det frekt av meg å gi beskjed om dette? Eller skal jeg bare se om det blir bedre ettersom vårt barn blir større? Anonymkode: 83859...8db
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Hvor gammelt er barnet? Jeg tenker det kanskje går seg til når barnet blir eldre. Min mor er helt obsessed med millimeterrettferdighet så om et barnebarn får en kinotur så valfarter hun for å putte tilsvarende penger på alle de andres sparebøsser. Min svigermor er litt annerledes og gir ettter interesse og behov. Da min yngste var baby kunne hun komme på besøk med leker til de eldste, men ikke annet enn varme klemmer og et fang til babyen som hadde så mye fra før. Det stakk litt, helt til jeg tok til vettet og innså at hun gjør rett. En dag er de andre voksne og denne fortsatt ung tenåring og da tipper jeg han får litt mens de andre ikke får, slik at det jevner seg ut fra hennes side. Men det jeg synes er verst er at mannen din bruker alt på to av tre barn. Han har tre barn. Tre barn som han pent må dele oppmerksomhet, kjærlighet og økonomi på. Du skal ikke sitte med alt på tredjemann fordi han har to fra før. Da må han fordele litt annerledes eller forsake noe selv.. Det hadde vokst seg til frustrasjon om jeg var deg. Anonymkode: 0edf8...b93 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Han har nok med å betale bidrag.. så flott at svigermor bidrar da.tror du hele slekten bidrar?er ikke normalt det. Deres felles har da også onkler og tanter. Større unger sliter mere klær. Vær glad at svigermor gjør dette. Anonymkode: 3adfe...796 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå