AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Da har jeg akkurat begynt med tannbleking hjemme. Har fått støpt skinner hos tannlege og tar på noe gel i disse før jeg setter dem inn og legger meg for natta. Akkurat ferdig med første natta av åtte. Er det vanlig å se resultat etter første natt? Usikker på om jeg gjør det eller ei. Noen som har noen tips og råd dere lærte 'the hard way'? Anonymkode: 2b721...ff7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Rett etter bleking er det vanlig å se litt forskjell, men den blir raskt borte. Over tid vil tannbleking du har fått hos tannlegen gi en effekt Anonymkode: db18c...541
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett etter bleking er det vanlig å se litt forskjell, men den blir raskt borte. Over tid vil tannbleking du har fått hos tannlegen gi en effekt Anonymkode: db18c...541 Over tid? Noen dager? Anonymkode: 2b721...ff7
Gjest Geirfuglen Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 Tror jeg så det etter tre dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå