Gå til innhold

Ønsk deg en statsminister

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Inspirert av en seriøs aktuell-tråd:

Hvilken statsminister hadde freshet opp Norge litt?

Jeg vil ha Knut Nærum, tror jeg. Det måtte da ha blitt andre boller!

Svenno, kanskje? Gjett hvem som blir strippeminister? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne i så fall tenke meg en statsministerturnus der de tre faste medlemmene i Nytt på Nytt kunne alternere etter eget forgodtbefinnende.

Subsidiært kan jo Rune Andersen, gjerne sufflert av Espen Beranek Holm og Are Kalvø, imitere hele konge- og statsministerrekka fra 1905.

Eventuelt Kristin Krohn Devold.

"OK, så har vi visst bruk opp oljefondet, men det kunne da ikke jeg vite!?!?"

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg prøvde å tenke på en skikkelig hard prinsippfast mann , men kom desverre ikke på noen.

Gjest Valhalla
Skrevet
Thomas Hylland Erikssen

dustemikkel

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

dustemikkel

:ler: Der var du ja. Venta meg den skyllebøtta, så klarer du ikke å prestere bedre enn dette? :sjarmor:

Skrevet

Den ultimate statsminister er uten tvil Pål Bang Hansen! :ler: Forresten...lever han enda?? :klø:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Den ultimate statsminister er uten tvil Pål Bang Hansen! :ler: Forresten...lever han enda?? :klø:

Jada. Ingen dum ide forresten, blir sikkert momsfritak på videoutleie.

Gjest Valhalla
Skrevet

:ler:  Der var du ja. Venta meg den skyllebøtta, så klarer du ikke å prestere bedre enn dette?  :sjarmor:

Nei, jeg så agnet og gadd ikke bite på. Hva jeg føler om denne klovnen av en mann har jeg skrevet før, orker ikke å gi meg selv dårlig humør nå.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nei, jeg så agnet og gadd ikke bite på. Hva jeg føler om denne klovnen av en mann har jeg skrevet før, orker ikke å gi meg selv dårlig humør nå.

Han er en bra foreleser. Liker han jeg, men så er ikke politiske meninger avgjørende om jeg liker en fyr eller ikke.

Gjest Valhalla
Skrevet

Hele trynet hans er irriterende. Sitter der og snakker og bruker blikket på en irriterende måte. Ufyselig fyr.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hele trynet hans er irriterende. Sitter der og snakker og bruker blikket på en irriterende måte. Ufyselig fyr.

Okey, nå begynner nivået å synke en smule.

Gjest Valhalla
Skrevet

Var det ikke det du ville frem til? Hvis jeg ikke kan gå for hans meninger blir det nødvendigvis et lavere nivå.

Dessuten siktet jeg til at han bruker språk og mimikk på en overlegen nedlatende måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jada. Ingen dum ide forresten, blir sikkert momsfritak på videoutleie.

Ja det var det jeg og tenkte! :ler: Jaa vi eelsker påål bang hansen,soom haan stiiigeer freeeeem......Fuuuuuret vææærbitt... Pent ikke sant??
Skrevet
Ja det var det jeg og tenkte! :ler: Jaa vi eelsker påål bang hansen,soom haan stiiigeer freeeeem......Fuuuuuret vææærbitt... Pent ikke sant??
Det var meg som er "gjesten"..glemte å logge inn...faaan....
Skrevet

Jeg ville hatt Arne Hjeltnes. Han kunne sagt at landet kom til å gå under og fremdeles smile. :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Litt synd hvis landet faktisk gikk under, da.

Supermann hadde gjort susen, tenker jeg. Og da hadde vel klesbudsjettet mitt økt, også... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...