Gå til innhold

Sjelevenner men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en dame på 48 år og har endelig funnet en mann jeg finner trygghet med. Men: jeg har mer lyst på sex enn han. Jeg tenner så sinnsykt på han fordi han er han. Han var jo i starten lysten på flere runder pr dag, og det tente meg også. Nå er det gjeeesp og jeg er så trøtt og sliten før vi legger oss, jeg tar hintet altså. Kjenner meg litt såret. Jeg viil egentlig ha en mann som krever sitt. Tar for seg. Mulig at jeg hadde blitt den « kveldstrøtte» om det hadde vært motsatt??🙆🏻 Er det noen som forstår hva jeg mener???

Anonymkode: 8beab...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det nødt å være før dere legger dere? få inn litt spenning, du må variere.

Anonymkode: 1fc8d...60f

Gjest N'joying
Skrevet

Takk for svar,er det opp til meg må det ikke være etter sengetid. Får prøve å finne på noe før den tid😬😂

Skrevet
8 minutter siden, N'joying skrev:

Takk for svar,er det opp til meg må det ikke være etter sengetid. Får prøve å finne på noe før den tid😬😂

Kjøp håndjern og strømper.

Gjest N'joying
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp håndjern og strømper.

Han gir ikke uttrykk for å like sånt. Har kjøpt pisk og håndjern, men  han tenner dessverre ikke på å « gjøre meg vondt». Vi har snakket om dette, jeg vil jeg vil...🙆🏻Jeg vil så mye. Han tar sjelden på meg der nede, akkurat som om det er tabu. Jeg synes selv jeg er fint utstyrt uten noe å skjemnes for. Jeg har så lyst til å bli «brukt»... hvordan skal jeg si det? Vi prater jo men vi har sex kun når han har lyst🙈🙈🙈🙈jeg tør ikke kreve mer. Og jeg er voksen men det er ikke enkelt  når det gjelder dette. 

Skrevet
6 minutter siden, N'joying skrev:

Han gir ikke uttrykk for å like sånt. Har kjøpt pisk og håndjern, men  han tenner dessverre ikke på å « gjøre meg vondt». Vi har snakket om dette, jeg vil jeg vil...🙆🏻Jeg vil så mye. Han tar sjelden på meg der nede, akkurat som om det er tabu. Jeg synes selv jeg er fint utstyrt uten noe å skjemnes for. Jeg har så lyst til å bli «brukt»... hvordan skal jeg si det? Vi prater jo men vi har sex kun når han har lyst🙈🙈🙈🙈jeg tør ikke kreve mer. Og jeg er voksen men det er ikke enkelt  når det gjelder dette. 

Så lær han det...det må være noe han tenner på som du kan spille videre på?

Gjest N'joying
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lær han det...det må være noe han tenner på som du kan spille videre på?

Hmmm. Jeg prøver så godt jeg kan, mulig jeg må snakke mer åpent om mine ønsker. Takk for svar

Skrevet

Helt vanlig at lysten og prioriteringa dabber av når man ikke lenger er nyforelsket. Hvor lenge har dere vært sammen? 
Det krever mye energi og fysisk energi for å ha sex, når man er forelska pumper kroppen så mye hormoner at man har lyst "hele tiden" men på et punkt så justeres kroppen til det normale igjen og sex faller bort på dagsplanen opp i alt annet av energikrevende aktiviteter og fokus. Min erfaring er at menn mister denne driven lenge før kvinner.

Anonymkode: 8f177...8a3

Gjest N'joying
Skrevet

Vi har vært ilag i 2 år. Og vi bor ikke sammen. vi treffes 1 gang i ukedagan og er ilag hver helg. Jeg skjønner at han har mye fysisk jobbing så jeg forstår at han til tider er sliten. Han er 6 år eldre enn meg. Jeg er 48 år og er bare Ungjenta🙈😂. Men jeg setter veldig stor pris på den personen han er, så jeg er ikke så bekymret. Men: Jeg har aldri møtt på noen som har gitt meg «nok» seksuelt så mulig at jeg får bare leve med akkurat det. Hvorfor er det så vanskelig å være åpen om dette?🙈🙆🏻

Skrevet
1 time siden, N'joying skrev:

Vi har vært ilag i 2 år. Og vi bor ikke sammen. vi treffes 1 gang i ukedagan og er ilag hver helg. Jeg skjønner at han har mye fysisk jobbing så jeg forstår at han til tider er sliten. Han er 6 år eldre enn meg. Jeg er 48 år og er bare Ungjenta🙈😂. Men jeg setter veldig stor pris på den personen han er, så jeg er ikke så bekymret. Men: Jeg har aldri møtt på noen som har gitt meg «nok» seksuelt så mulig at jeg får bare leve med akkurat det. Hvorfor er det så vanskelig å være åpen om dette?🙈🙆🏻

Du er en mann.

Skrevet
1 time siden, N'joying skrev:

Det er ikke noe problem å være åpen og snakke åpent og ærlig om sexlivet og sexlysten din. Snakk med han om det , be han eventuelt oppsøke lege for å øke libidoen om det er sånn at han faktisk kunne tenke seg å ha lyst og overskudd, men ikke orker. 
Kan jo også være at dere bare har helt forskjellig sexbehov og da pleier man å tilpasse seg hverandre at han prioriterer litt mer hvile for å bli i stemning til sex litt oftere, og du onanerer av og til i stedet for å forvente assistanse av han.  Eller så får du bytte han ut :)

Gjest N'joying
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en mann.

Takk for at du oppklarte det for meg🙄du må jo lese teksten. Prøv på nytt

Gjest N'joying
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem å være åpen og snakke åpent og ærlig om sexlivet og sexlysten din. Snakk med han om det , be han eventuelt oppsøke lege for å øke libidoen om det er sånn at han faktisk kunne tenke seg å ha lyst og overskudd, men ikke orker. 
Kan jo også være at dere bare har helt forskjellig sexbehov og da pleier man å tilpasse seg hverandre at han prioriterer litt mer hvile for å bli i stemning til sex litt oftere, og du onanerer av og til i stedet for å forvente assistanse av han.  Eller så får du bytte han ut :)

Takk for svar. Jeg tenker at vi klarer å tilpasse oss. Det er jo ikke sånn at jeg går fra han pga at jeg har mere lyst.😚

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...