Gå til innhold

Flau over å være kvinne! Det er alltid vi som har de tåpelige følelsene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett gjennom noen quotes. På en instagram side som handler om narsissister. Jeg ser aldri noe slik "he is the victim now. She Will move on when she Gets tired, find another wiktim"  derimot ermet fullt av "a girl needs......." "hes New girlfriend is not better Than You, he Just fond a new victim, dont be jalous, he will broke her heart to" og lista fortsetter uendelig. Er det bare menn som er narsissister eller??  Herregud så masse støtte kvinner trenger. Kvinner blir jo knust i hytt  og pine jo. 

Jeg har selv følelser for en mann. Men tenker at han er narsissist nettopp fordi han har masse venner, er godt likt og fremstår som en god person. 

Anonymkode: be029...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad jeg er genderfluid og ikke sliter med kvinneproblemer

Anonymkode: 3ebc9...f6d

• Liker 1
Skrevet

Hilsen mann.

P.S: skal du skrive engelske sitater/quotes, så påse i hvert fall at du skriver ordene riktig. Dette fikk jeg vondt i øynene av å lese. 

Anonymkode: 03ea6...81d

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann.

P.S: skal du skrive engelske sitater/quotes, så påse i hvert fall at du skriver ordene riktig. Dette fikk jeg vondt i øynene av å lese. 

Anonymkode: 03ea6...81d

hvem bryr seg om rettskriving på et anonymforum ? herregud

Skrevet

Menn blir også knust.

Anonymkode: e9b15...b1a

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad jeg er genderfluid og ikke sliter med kvinneproblemer

Anonymkode: 3ebc9...f6d

:link:

• Liker 1
Skrevet

Menn har også følelser og alle er ikke narsissister, det finnes røde flagg, du kan luke de ut ved start, les mer.

Det er fantastisk å være dame og ha masse masse gode følelser.

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en tråd.

Nei det er jo selvsagt ikke bare menn som er narsissister, og mange av de som omtaler eksen sin som narsissist eller psykopat gjør det av helt andre grunner. Men nå er vel kvinner flinkere til å drive med denne type hevelse av seg selv offentlig, enn det menn er. 

Anonymkode: e968d...f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...