AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg har sett gjennom noen quotes. På en instagram side som handler om narsissister. Jeg ser aldri noe slik "he is the victim now. She Will move on when she Gets tired, find another wiktim" derimot ermet fullt av "a girl needs......." "hes New girlfriend is not better Than You, he Just fond a new victim, dont be jalous, he will broke her heart to" og lista fortsetter uendelig. Er det bare menn som er narsissister eller?? Herregud så masse støtte kvinner trenger. Kvinner blir jo knust i hytt og pine jo. Jeg har selv følelser for en mann. Men tenker at han er narsissist nettopp fordi han har masse venner, er godt likt og fremstår som en god person. Anonymkode: be029...7f1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Jeg er glad jeg er genderfluid og ikke sliter med kvinneproblemer Anonymkode: 3ebc9...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Hilsen mann. P.S: skal du skrive engelske sitater/quotes, så påse i hvert fall at du skriver ordene riktig. Dette fikk jeg vondt i øynene av å lese. Anonymkode: 03ea6...81d 6
hilde77 Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hilsen mann. P.S: skal du skrive engelske sitater/quotes, så påse i hvert fall at du skriver ordene riktig. Dette fikk jeg vondt i øynene av å lese. Anonymkode: 03ea6...81d hvem bryr seg om rettskriving på et anonymforum ? herregud
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Menn blir også knust. Anonymkode: e9b15...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad jeg er genderfluid og ikke sliter med kvinneproblemer Anonymkode: 3ebc9...f6d Anonymkode: e9b15...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 Menn har også følelser og alle er ikke narsissister, det finnes røde flagg, du kan luke de ut ved start, les mer. Det er fantastisk å være dame og ha masse masse gode følelser. Anonymkode: e9b15...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 Herregud for en tråd. Nei det er jo selvsagt ikke bare menn som er narsissister, og mange av de som omtaler eksen sin som narsissist eller psykopat gjør det av helt andre grunner. Men nå er vel kvinner flinkere til å drive med denne type hevelse av seg selv offentlig, enn det menn er. Anonymkode: e968d...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå