Gå til innhold

Sikkerhetsvakt lo av meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 11. november 2017 den 1.13, AnonymBruker skrev:

SJeg dillet litt med mobilen i en butikk, og ble av en eller annen grunn mistenkeliggjort av kundebehandler. Tok mobilen inn og ut av veska, sikkert. Veit ikke. 

På vei ut ble jeg stoppet av sikkerhetsvakt og måtte inn på bakrommet, der veska ble sjekket og jeg måtte ta ned buksene littegrann. Når vakta såg trusene mine, lo han og, sa at jeg bare kunne få gå igjen, fordi folk med granny-pants ikke stjeler. Jeg synes det var ekkelt bare å måtte gå på bakrommet og ta ned buksene i det hele tatt. Og hva i helvete er egentlig galt med grannypants? De er behagelige. Skal jeg gå med frekke truser hver dag i tilfelle noen mistenker meg for tyveri og vil kle av meg??

Anonymkode: ffe48...f8b

Tenk at han vakten validerte følelsene sine. 

Se for deg en ekkel person, den ekle personen tenker: rawerr jeg er så mye verdt at driten min kan spres utover. Det er min guddommelige menneskerett. Jeg er en idiot og jeg liker idiotoppførselen min. Den er deilig. Givende. Aaah. Se på meg sa. Se hvor bra jeg er. Jeg er stygg og ekkel og folk skal vær så god akseptere meg ellers er de diskriminerende. Herregud jeg er så deilig. Se på meg daaaaa. Se på meg!!!!!!!! Omg!!!! Jeg er såååå syyyykt deilig!!!! Er det mulig liksom?

og slike mennesker behandles med respekt. Det siste de fortjener er jo respekt. 

Jaja. Kult samfunn. Trodde folk skulle være sterke. 

Anonymkode: d12ad...001

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk svar fra butikken i dag. De beklaget og sa at det var uakseptabelt av vakten å oppfordre folk til å dra ned buksen eller løfte opp genser. De kunne be folk om å ta av jakker, men ikke mer enn det. 

De skulle ta det videre med selskapet via senterledelsen.  De skulle også finne ut hvem som var på jobb i butikken og få vedkommende til å forklare hvorfor jeg ble mistenkeliggjort. 

Føles litt bedre når jeg vet at de tar sånt på alvor, så nå gidder jeg ikke stresse mer med det. Kommer til å gå med stygge truser når og hvor jeg vil. 

Takk for svar.

TS

Anonymkode: ffe48...f8b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...