Gå til innhold

Hva er det som får mennesker til å snakke med det motsatte kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva et det som får mennesker til å snakke med det motsatte kjønn, når de er i forhold/er gift? 

Anonymkode: fbb2b...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker med en del tilfeldige menn på bar, men fra min side er det bare vennskapelig fordi jeg liker å snakke med nye mennesker og det er menn som oppsøker meg sjeldent kvinner. Så fort de prøver å legge armen rundt meg eller hentyde til noe seksuelt trekker jeg meg unna, og jeg sier alltid i starten av samtalen at jeg har kjæreste ved å nevne han "tilfeldig" og prater ikke for å flørte! 
Eks kjæresten min var en sånn som kun så jenter som flørte og sexobjekter, og jeg tok han i utroskap både på chat og i virkeligheten mange ganger. For hans del så tror jeg det hadde med spenning å gjøre. Han var regsitrert på en haug med sexdating sider før han og jeg ble sammen også (så det på mailen hans en gang jeg var der inne), og siden han fikk den sexen han ville ha hjemme i forholdet vårt så kan jeg ikke forstå det gikk på manglende sex heller.... 
Så jeg setter en knapp på spenningen når det gjelder flørting med motsatt kjønn , generelt, og når de er i forhold. Selv føler jeg ikke noe "spenning" av å konversere med mennesker som tilfeldigvis er av motsatt kjønn, men jeg legger heller ikke noe seksuelt i det. 

Anonymkode: dd86c...489

• Liker 1
Skrevet

Jeg prater med menn fordi de er lettere å prate med enn kvinner:) Menn er logiske og er har god kontroll på psyke og følelser. Det er også så deilig med menn som ikke henger seg opp i unødvendige detaljer som kvinner gjør! Kvinner er bitchy, manipulerende og frekke. Menn er mer nøytrale, og greier i det minste å holde en ordentlig samtale uten å sende ut et dryss med små stikk. 

Det er bra vi har menn på planeten, og ikke bare kvinner :) Hadde vært et helvete uten like, dersom verden bare hadde bestått av hunkjønn. 

Anonymkode: 2c92a...e6f

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prater med menn fordi de er lettere å prate med enn kvinner:) Menn er logiske og er har god kontroll på psyke og følelser. Det er også så deilig med menn som ikke henger seg opp i unødvendige detaljer som kvinner gjør! Kvinner er bitchy, manipulerende og frekke. Menn er mer nøytrale, og greier i det minste å holde en ordentlig samtale uten å sende ut et dryss med små stikk. 

Det er bra vi har menn på planeten, og ikke bare kvinner :) Hadde vært et helvete uten like, dersom verden bare hadde bestått av hunkjønn. 

Anonymkode: 2c92a...e6f

Jeg er nå glad vi har begge deler:) Tror du har vært uheldig med dine kvinnebekjentskaper. 

• Liker 2
Skrevet

Helt vanlig at folk snakker sammen..:fnise:

Anonymkode: a4c9f...209

• Liker 1
Skrevet

At man ikke ser på mennesker som vandrende kjønnsorgan, men mennesker man kan spøke med, game med, prate med eller ellers ha det koselig og fint

Anonymkode: 0909d...1e0

Skrevet (endret)

Vel av og til, så må jeg snakke med kvinner. Det er en del av jobben, at jeg må snakke fag med både kvinner og menn. Hvis jeg ikke skulle få lov til snakke med kvinner om ting som er relatert til jobben og for å løse oppgaver i jobben, fordi jeg var gift ... vel da hadde jeg ikke hatt jobb, men måtte leve på det sosialkontoret måtte eventuelt finne på gi meg. Det samme gjelder kona, hun må også prate med menn i jobbrelatert sammenhenger.  Skulle hun ha nektet meg det, så hadde vært skilsmissegrunn - og motsatt. 

Endret av Rocka69
Skrevet

Om partneren din ikke vet at du har kontakt med det motsatte kjønn. Er det fortsatt Ok at de har kontakt/snakker sammen?

Anonymkode: fbb2b...0c4

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å være i forhold om det hadde betydd at jeg ikke kunne kommunisere med 50% av jordas befolkning :)

Jeg syns også det er lettere å snakke med menn enn med mange kvinner, så har nære venner av begge kjønn. 

Anonymkode: 9e2d9...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...