AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Hva hadde du gjort om du var i et forhold med ei kvinne som ikke ønsket å bli slikket, men som gikk med på å suge? Jeg liker virkelig ikke tanken på å bli slikket. Synes det virker alt for invaderende. Hadde følt meg ekkel, og vært redd for å lukte vondt. Nei, huff... Anonymkode: 7d406...d06 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Jeg liker heller ikke å bli slikket, men suger typen ofte. Er ikke noe problem for oss, men han syns det er litt kjipt. Uansett er det jo ikke akkurat noen dealbreaker da Anonymkode: 9bba9...6bd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort om du var i et forhold med ei kvinne som ikke ønsket å bli slikket, men som gikk med på å suge? Jeg liker virkelig ikke tanken på å bli slikket. Synes det virker alt for invaderende. Hadde følt meg ekkel, og vært redd for å lukte vondt. Nei, huff... Anonymkode: 7d406...d06 Enig, jeg liker det heller ikke. Klarer ikke å slappe av. Men jeg suger ikke heller, orker ikke å ha et kjønnsorgan i munnen min. Anonymkode: 18fc8...62f 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, jeg liker det heller ikke. Klarer ikke å slappe av. Men jeg suger ikke heller, orker ikke å ha et kjønnsorgan i munnen min. Anonymkode: 18fc8...62f TS her. Ja, da er vi nokså enige😉 Anonymkode: 7d406...d06 1
Gjest N'joying Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Jeg har sjelden blitt slikket men jeg tenker at jeg liker det. Har lyst å bli slikket. Hvordan spør man partner om det? Vet jo svaret men det er alikevel litt vanskelig å be om det. Jeg tenker at hvis partner(mann) ikke tar iniativ til å gjøre det så har han vel ikke lyst? Jeg har fin mus uten for mye «kjøtt» og ikke lukter jeg....men jeg har skikkelig lyst å bli slikket...å ha laaaaange forspill...til jeg trygler om å bli tatt. Skjønner ikke mannfolk dette?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Hvor gammel er du ts? Det er jo tydelig at dette sitter mentalt for deg, og pga den mannsjåvinistiske kulturen er det ikke helt uvanlig å være ukomfortabel med egen seksualitet og nytelse før man er en del eldre, er derfor så mange eldre damer sier at sexlivet er best etter de har blitt 30 for da lærer de seg å nyte sexen og være tryggere på kroppen sin, og ikke skamme seg over kropp og underliv eller være redd for å fremstå krevende for mannen. Det er ingenting ekkelt med et underliv! Av de ca 35++ stk menn jeg har ligget med så er det kun en av de som ikke slikket meg og flertallet av de andre gjorde det allerede første gangen og mitt inntrykk er at menn elsker å slikke, det er jo også hormoner i saftene i underlivet som er for å tenne menn så jeg opplever at de blir ekstra tent. Jeg forstår den at du føler at det kan være litt invaderende for det er jo faktisk sitt mest private sted på kroppen, men det er jo ikke noe forskjell egentlig på å la en pikk få være der nede som en tunge. Du må trene deg opp mentalt slik man må gjøre hos gynekologen, trekke pusten dypt og tenke at det er helt normalt For det er det jo, og du går virkelig glipp av noe om du ikke vil slikkes! Prøv å bli kvitt de mentale sperrene! Om du er redd for at du lukter, så sørg for å alltid bruk bomullsundertøy og ikke syntetisk stoff for det gjør pH balansen i ubalanse, og heller truser enn g strenger som irriterer kjønnsleppene. Anonymkode: b1b4b...46e 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 25 minutter siden, N'joying skrev: Jeg har sjelden blitt slikket men jeg tenker at jeg liker det. Har lyst å bli slikket. Hvordan spør man partner om det? Vet jo svaret men det er alikevel litt vanskelig å be om det. Jeg tenker at hvis partner(mann) ikke tar iniativ til å gjøre det så har han vel ikke lyst? Jeg har fin mus uten for mye «kjøtt» og ikke lukter jeg....men jeg har skikkelig lyst å bli slikket...å ha laaaaange forspill...til jeg trygler om å bli tatt. Skjønner ikke mannfolk dette? Hmm, det er vel bare å be han om det? I min verden så har laaange forspill med slikking vært normalen, men jeg har jo møtt enkelte menn som bare gjør det i 20 sekunder og tror at det er nok for meg, bare fordi de selv er så kåte at de vil knulle fortest mulig Da sier jeg bare "ikke stopp" og forklarer i en ikke-seksuell sammenheng etterpå at jeg trenger lang tid for å tennes ordentlig mentalt og fysisk og at jo lenger de slikker meg jo større sjanse er det for at jeg nyter selve penetreringen og kommer også. Ligger du med veldig unge gutter kanskje, siden de ikke gjør det av seg selv og kjenner kvinnekroppen og sex? Du får lære de opp i kvinnelig seksualitet, si at kvinnekroppen er som en gammeldags ovn som bruker lang tid på å bli varm, og gjerne holder seg varm lenge etter de har nådd høydepunktet (for min del syns jeg sex blir bedre jo flere orgasmer jeg har hatt) , der menn er mer som en elektrisk ovn som blir raskt varm og skrur seg raskt av igjen etter å ha nådd høyepunktet (blir helt utslått og avtent etter en orgasme) , og at det er utenpå kjønnsorganet og på klitoris vi kvinner har mest sensitive nerver, så å ikke slikke en kvinne blir som at menn ikke skulle få penetrert og heller ikke få blitt sugd eller runket andre steder enn penisroten sin der de faktisk er minst følsomme. De menn som ikke gjør det automatisk trenger å bli oppmerksom på hvor vesentlig det er for en kvinnes sexliv for noen gutter tror jo at det som føles godt for de selv er like godt for dama og at dama derfor får "nok" av å bare bli pult.... Bad mistake.... Anonymkode: b1b4b...46e 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du ts? Det er jo tydelig at dette sitter mentalt for deg, og pga den mannsjåvinistiske kulturen er det ikke helt uvanlig å være ukomfortabel med egen seksualitet og nytelse før man er en del eldre, er derfor så mange eldre damer sier at sexlivet er best etter de har blitt 30 for da lærer de seg å nyte sexen og være tryggere på kroppen sin, og ikke skamme seg over kropp og underliv eller være redd for å fremstå krevende for mannen. Det er ingenting ekkelt med et underliv! Av de ca 35++ stk menn jeg har ligget med så er det kun en av de som ikke slikket meg og flertallet av de andre gjorde det allerede første gangen og mitt inntrykk er at menn elsker å slikke, det er jo også hormoner i saftene i underlivet som er for å tenne menn så jeg opplever at de blir ekstra tent. Jeg forstår den at du føler at det kan være litt invaderende for det er jo faktisk sitt mest private sted på kroppen, men det er jo ikke noe forskjell egentlig på å la en pikk få være der nede som en tunge. Du må trene deg opp mentalt slik man må gjøre hos gynekologen, trekke pusten dypt og tenke at det er helt normalt For det er det jo, og du går virkelig glipp av noe om du ikke vil slikkes! Prøv å bli kvitt de mentale sperrene! Om du er redd for at du lukter, så sørg for å alltid bruk bomullsundertøy og ikke syntetisk stoff for det gjør pH balansen i ubalanse, og heller truser enn g strenger som irriterer kjønnsleppene. Anonymkode: b1b4b...46e 19 år, jomfru og aldri vært hos gynekolog Anonymkode: 7d406...d06
Isambard Skrevet 11. november 2017 #10 Skrevet 11. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 19 år, jomfru og aldri vært hos gynekolog Anonymkode: 7d406...d06 Jeg synes ikke du skal bekymre deg for dette nå. Mye kan forandre seg når du får litt erfaring. 2
SlemUlv Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 Jeg liker ikke å bli slikket, og har en type som respekterer der Vi har mye annet moro i sengen, uten å tenke på slikking
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 10 timer siden, N'joying skrev: Jeg har sjelden blitt slikket men jeg tenker at jeg liker det. Har lyst å bli slikket. Hvordan spør man partner om det? Vet jo svaret men det er alikevel litt vanskelig å be om det. Jeg tenker at hvis partner(mann) ikke tar iniativ til å gjøre det så har han vel ikke lyst? Jeg har fin mus uten for mye «kjøtt» og ikke lukter jeg....men jeg har skikkelig lyst å bli slikket...å ha laaaaange forspill...til jeg trygler om å bli tatt. Skjønner ikke mannfolk dette? En fin mus er ikke synonymt med ikke for mye "kjøtt" Anonymkode: 70325...171 5
Gjest N'joying Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 Okei, ser den. Ordla meg i følge deg litt dumt. Ska aldri gjenta seg, at du irettesetter meg😂👏ha en fin kveld😁
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 19 år, jomfru og aldri vært hos gynekolog Anonymkode: 7d406...d06 Da er det som jeg tenkte meg, at du er ung og for usikker på seksualiteten din og kroppen din. Kjære deg hør på meg når jeg sier du har ingenting å skamme deg over eller være redd for! Jeg var sånn når jeg var ung jeg også, de første årene så stoppet jeg menn som prøvde å gå ned på meg og tenkte det var kjempe flaut, men det ER DET IKKE. Sexlivet mitt ble tusen ganger bedre når jeg klarte å slutte å overtenke og skamme meg over kroppen, underlivet og slutte å være redd for å NYTE. Lev i nuet og slipp deg løs jente Er ingenting ekkelt med underlivet ditt eller å bli slikket! Er bare deilig når man greier å legge vekk de mentale sperrene! Anonymkode: b1b4b...46e 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #15 Skrevet 11. november 2017 Jeg er motsatt! Jeg elsker å bli slikket, men kjenner igjen redselen for å lukte o.l. Da jeg hadde en partner dusjet vi alltid sammen og vasket hverandre nedentil. Da stresset jeg mindre med lukt, og var allerede tent, så fokuset gikk raskere over i nytelse. På grunn av tidligere dårlige erfaringer sliter jeg derimot med å gi tilbake. Føler det da blir feil å ta i mot/be om da jeg ikke klarer suge han etterpå. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 2db90...342
Aalo Skrevet 11. november 2017 #16 Skrevet 11. november 2017 Hadde vært en solid nedtur å være sammen med ei som ikke vil bli slikket. Viktig for meg å gi minst like mye nytelse som jeg mottar og det hadde skapt et tomrom om tunga ble nektet å bidra. 1
Isambard Skrevet 11. november 2017 #17 Skrevet 11. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: På grunn av tidligere dårlige erfaringer sliter jeg derimot med å gi tilbake. Føler det da blir feil å ta i mot/be om da jeg ikke klarer suge han etterpå. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 2db90...342 Jeg tenker det er helt ok. Hvis han slikker deg regner jeg med det fordi han har lyst, ikke som betaling for å bli sugd. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #18 Skrevet 11. november 2017 Jeg liker det ikke. Er veldig komfortabel med sex, nakenhet osv. Har blitt slikket mange ganger, det er bare ubehagelig. Anonymkode: efdee...f3d 1
Mr. Kilmister Skrevet 11. november 2017 #19 Skrevet 11. november 2017 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort om du var i et forhold med ei kvinne som ikke ønsket å bli slikket, men som gikk med på å suge? Jeg liker virkelig ikke tanken på å bli slikket. Synes det virker alt for invaderende. Hadde følt meg ekkel, og vært redd for å lukte vondt. Nei, huff... Anonymkode: 7d406...d06 Jeg elsker å slikke... Jeg kunne ikke vært sammen med en dame som ikke ville blitt slikket. Det hadde vært veldig kjedelig i lengden. Er bare ærlig. Er veldig synd at ikke du er komfortabel med det. Er sikker på at du ikke lukter vondt i underlivet😗 Endret 11. november 2017 av Mr. Kilmister 1
palamina Skrevet 11. november 2017 #20 Skrevet 11. november 2017 5 timer siden, Isambard skrev: Jeg synes ikke du skal bekymre deg for dette nå. Mye kan forandre seg når du får litt erfaring. Eller ikke. Har aldri likt det jeg, og det har ingen ting med sjenerthet eller lite erfaring å gjøre. Har bare ikke sansen for følelsen, blir alt for vått og tenner meg over hodet ikke. (Med mindre 69 er involvert). Nå har jeg en mann da som elsker å slikke, men jeg skjønner egentlig ikke hva mannfolk får ut av det når de vet det ikke gir akkurat den kvinnen nytelse. Sært. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå