Gå til innhold

kjole til julefest på universitetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på universitetet og før jul skal vi ha en julefest, som er egentlig som et julebord med mat, drikke, underholdning, osv.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Har prøvd å se litt på nettet, men ser bare på butikker som også er i nærheten, da jeg må prøve kjolen først. 

https://www.lindex.com/no/dame/festkjoler/7666622/Velurkjole/ Kan denne brukes, eller ser den mest ut som en morgenkåpe? Jeg tenker at hvis man styler den litt penere enn modellen der, så kan den vel kanskje passe? Eller hvordan bruker folk å kle seg på slike fester? 

Anonymkode: 4cede...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den var kjempeflott og perfekt farge og materiale i fbm jul 🤗 Dra på med høye hæler og leppestift så blir det ikke morgenkåpe i det hele tatt (jeg tenker ikke morgenkåpe forresten men at den har kimonosnitt).

Anonymkode: ae100...f81

Skrevet

Jeg tenkte morgenkåpe med en gang.

De julefestene jeg har vært på har vært mye variert, på UiO er det ihvertfall ikke sånn at man må pynte seg veldig med lange kjoler og slikt. Noen kommer pynta som de skal på byen, mens andre har på seg ting som er hakket over hverdagspent.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Duckie skrev:

Jeg tenkte morgenkåpe med en gang.

De julefestene jeg har vært på har vært mye variert, på UiO er det ihvertfall ikke sånn at man må pynte seg veldig med lange kjoler og slikt. Noen kommer pynta som de skal på byen, mens andre har på seg ting som er hakket over hverdagspent.

Nå studerer ikke jeg på UiO, men jeg studerer jus, og føler at det er en slags forventing om at man skal pynte seg. Nå er ikke det noe problem, siden jeg liker veldig godt å pynte meg da, men er nok litt kjipere for som ikke er så glad i det. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns den var kjempeflott og perfekt farge og materiale i fbm jul 🤗 Dra på med høye hæler og leppestift så blir det ikke morgenkåpe i det hele tatt (jeg tenker ikke morgenkåpe forresten men at den har kimonosnitt).

Anonymkode: ae100...f81

Jeg også likte veldig godt fargen og materialet! Tror jeg får prøve den i butikk og se om den blir litt mindre morgenkåpe, hehe. 

Anonymkode: 4cede...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...