AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Jeg ser det på flere av mine jevnaldrede (26 år). De hadde ganske flate bryn i tenårene og litt etter, men plutselig så går brynene i buer. Sett på bilder av et par og det ser ut som de rett og slett har vokset helt bort brynene sine og så tegnet på bryn der det ikke skal være bryn. De ser så mye eldre og med det og det ser så komisk ut. Anonymkode: e7edc...887
Horten Market Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Ingen som våger å avsløre hemmeligheten her. Trenden med påmalte bryn er uforståelig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Noen fjerner desverre alle hår. Det eneste jeg gjør er å nappe de som er på avveie og bruke brynpenn for å fremheve Anonymkode: 189f6...c19 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Så absolutt mye vakrere før...Anonymkode: fdec3...cdf 6
Horten Market Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 Greit å nappe i en uryddig busk, men pass på at det ikke blir så påfallende at det trekker all oppmerksomhet. Det nederste bildet er kommet litt over i den kategorien, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 brynene mine har både forandret form og farge med årene, og det kommer de til å gjøre så lenge jeg lever. Akkurt som hos alle andre. Anonymkode: 0ddd4...986 1
nordlending Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 Det kan jo være at de har begynt å nappe, ev. napper mer i form nå? Jeg brydde meg ikke om brynene før, men begynte å nappe dem for noen år siden f.eks.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Noen napper, noen har nappet i mange år også har de sluttet å vokse ut igjen. Vet ikke om så mange som napper alt. Brynene blir uansett slik som med øyevippene naturlig uttynnet med årene. Hvorfor folk med naturlig fulle bryn driver og fyller dem inn med sminke er fordi trenden sier at de skal gjøre det. Jeg har aldri gjort det, og jeg kler heller ikke tykke bryn. Har overnappet mine og de blir aldri like tykke som de var når jeg var 20. Ikke nappet brynene på sikkert 10 år. Jeg bruker en bryngel med farge også bruker jeg en myk vannfast eyeliner som jeg forsiktig sminker selve hårene med. Ser helt naturlig ut. (er blondine men farger håret brunt)
annebanane Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 Noen av vennene mine har naturlig smale "flate" øyenbryn, så de tegner på litt ekstra form utover de naturlig har uten at det ser for unaturlig ut.Jeg har naturlig tykke bryn, så jeg vokser de ut og kan nappe de i de ulike formene. Har aldri fyllt de inn. Det går jo i trender dette her, så skjønner jo at mange vil følge de. Så lenge det ikke ser for unaturlig ut så kan det være ganske fint.
Hjertefisk Skrevet 11. november 2017 #10 Skrevet 11. november 2017 (endret) Synes faktisk de fleste på min alder (25-30) er flinke til å sminke seg. Inkludert brynene. Når man er 24+ så er man litt ferdig med å eksperimentere og feile og har funnet ut hva som kler en best. De fleste sminker seg veldig naturlig og fint. MEN: Så har du de modne damene på 50 +. Her er det mange tynnplukkede, sylskarpe (ofte røde og blå?) øyenbryn. Når oppstod dén trenden egentlig? Og selvfølgelig 16-20 åringene med svartsneglebryn. Endret 11. november 2017 av Hypnosee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå