AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Jeg er 40 år, og har vært singel en stund. For noen år siden, så opplevde jeg en kjærlighet sterkere enn noe annet, jeg var mer forelsket enn jeg noensinne har vært, og elsket høyere enn jeg har gjort. Og jeg har aldri følt meg så høyt elsket før. Sex mellom oss var så lidenskapelig, vi hadde sex som om det var siste gang vi noensinne skulle få ha sex, vi klamret oss til hverandre, som dagen i morgen aldri skulle komme. Bare ett blikk fra han, bare en lett berøring, så sto hele jeg i flammer. Og jeg har aldri opplevd noe i nærheten før, eller etter. Problemet er at jeg klarer ikke å slutte å tenke på det, og jeg vil så gjerne få oppleve en sånn kjærlighet og lidenskap igjen. Men har ikke opplevd det ennå. Jeg har vært forelsket i en mann etter det, og det vi hadde var bra, jeg var forelsket og hadde sterke følelser, og det var bra sex, men samtidig var det ikke i nærheten av det andre. Jeg dater en del, men blir frustrert, da jeg ikke får de følelsene jeg ønsker. Noen som har opplevd noe lignende? Og skal jeg bare prøve å slå meg til ro, med at jeg ikke får oppleve det igjen? Være glad for en middels forelskelse? Anonymkode: 5473c...142
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Hvorfor ble det slutt da? Anonymkode: 6fe88...218 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Lurer jeg også på.. Hva skjedde? Anonymkode: 67c26...301 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 år, og har vært singel en stund. For noen år siden, så opplevde jeg en kjærlighet sterkere enn noe annet, jeg var mer forelsket enn jeg noensinne har vært, og elsket høyere enn jeg har gjort. Og jeg har aldri følt meg så høyt elsket før. Sex mellom oss var så lidenskapelig, vi hadde sex som om det var siste gang vi noensinne skulle få ha sex, vi klamret oss til hverandre, som dagen i morgen aldri skulle komme. Bare ett blikk fra han, bare en lett berøring, så sto hele jeg i flammer. Og jeg har aldri opplevd noe i nærheten før, eller etter. Problemet er at jeg klarer ikke å slutte å tenke på det, og jeg vil så gjerne få oppleve en sånn kjærlighet og lidenskap igjen. Men har ikke opplevd det ennå. Jeg har vært forelsket i en mann etter det, og det vi hadde var bra, jeg var forelsket og hadde sterke følelser, og det var bra sex, men samtidig var det ikke i nærheten av det andre. Jeg dater en del, men blir frustrert, da jeg ikke får de følelsene jeg ønsker. Noen som har opplevd noe lignende? Og skal jeg bare prøve å slå meg til ro, med at jeg ikke får oppleve det igjen? Være glad for en middels forelskelse? Anonymkode: 5473c...142 Du skal bare gå for det beste, det skal være lyst, begjær og lidenskap. De finnes. Anonymkode: 00cbe...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal bare gå for det beste, det skal være lyst, begjær og lidenskap. De finnes. Anonymkode: 00cbe...4b7 Men når man er 40 år, og har bare opplevd det en eneste gang i livet. Redd for at skal jeg gå å vente på det resten av livet, så vil jeg være alene resten av livet. Og jeg klarer jo å forelske meg, og føle lidenskap, bare i mildere grad. Og til dere som lurer på hvorfor det ble slutt, så var det flere grunner, og en del vi ikke kunne noe for, og vi kommer aldri til å bli sammen igjen. Ønsker ikke å skrive for mye om årsak, da en del vil kjenne meg igjen. Anonymkode: 5473c...142
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Regner med at han var gift og du elskerinne? Anonymkode: b71be...13a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med at han var gift og du elskerinne? Anonymkode: b71be...13a Hvorfor regner du med det? Nei, det var han ikke. Vi var begge single da vi møttes, og var kjærester i nesten 3 år. Anonymkode: 5473c...142
Miklo Velka Skrevet 11. november 2017 #8 Skrevet 11. november 2017 10 hours ago, AnonymBruker said: Du skal bare gå for det beste, det skal være lyst, begjær og lidenskap. De finnes. Tror jeg ikke noe på.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 10 timer siden, Miklo Velka skrev: Tror jeg ikke noe på. Jeg gjør. Anonymkode: 00cbe...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå