AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Noen som kan anbefale et bra kattepensjonat i østfold? De jeg har sett på rundt her jeg bor, f.eks i sarpsorg så er det en med 40 bittesmå bur (ser det ut som ihvertfall på bildene) på rad og rekke. Det må jo være grusomt for en katt (utekatt) å bo slikt? Det er heller ingen kloremuligheter inni burene utifra bildene.. Jeg vet ikke om jeg orker å ta ferie en gang når jeg da bare kommer til å tenke på hvor fælt katten min har det .. Hvorfor er alle kattepensjonat knøttsmå? Og hvorfor har ingen utemuligheter? Anonymkode: 697dc...f7f
Miss Marble Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Hva med å få noen til å komme hjem til deg? Bedre for katten
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Har dessverre ingen som kan passe han😐 Noen med erfaring med de kattepensjonatene i østfold? Anonymkode: 697dc...f7f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Bakkes kattehotell har jeg bare hørt positivt om. Ligger i nærheten av Moss. Per og Pias har jeg brukt en gang, aldri mer! Anonymkode: 136ef...008
minienthe Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bakkes kattehotell har jeg bare hørt positivt om. Ligger i nærheten av Moss. Per og Pias har jeg brukt en gang, aldri mer! Anonymkode: 136ef...008 Vi har erfart akkurat det motsatte. Når du bestiller i god tid på Pers og Pias så har du mulighet til å reservere et av burene med luftegård og de er store. Vår sære frøken råkoste seg på oppholdene der.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Ta en titt på hjemmesidene til Engene gård også. Anonymkode: b0f09...85a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Jeg har dårlig erfaring med Cash cat i fredrikstad. Burene var greie nok i størrelsen, men jeg fikk inntrykk av at katten min ikke var blitt kost med i løpet av oppholdet (da jeg hentet han var han full av hår). Anonymkode: 697dc...f7f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har dårlig erfaring med Cash cat i fredrikstad. Burene var greie nok i størrelsen, men jeg fikk inntrykk av at katten min ikke var blitt kost med i løpet av oppholdet (da jeg hentet han var han full av hår). Anonymkode: 697dc...f7f Løse hår altså Anonymkode: 697dc...f7f
Perle Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 På 2017-11-20 den 22.08, minienthe skrev: Vi har erfart akkurat det motsatte. Når du bestiller i god tid på Pers og Pias så har du mulighet til å reservere et av burene med luftegård og de er store. Vår sære frøken råkoste seg på oppholdene der. Har samme erfaring. STORE bur og mulighet for å gå ut og inn av luftegård via luke. Vet dog ikke om luftegårdene er tilgjenelige vinterstid. Hadde mine der sent på høsten og da var de ihvertfall det.
Gjest Galaxy X Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Løse hår altså Anonymkode: 697dc...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå