Gå til innhold

Hvis man skal tenke så stortnpå alt går man glipp av mye :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid unnlatt å gjøre ting fordi jeg har tenkt på hva som kunne skje i fremtiden. Som f.eks å innlede noe forhold til den jeg elsket. Fordi jeg tenkte "om så og så mange år er det ikke meg han elsker likevel" "han kommer til å være utro en gang" "det kommer ikke til å bli oss likevel":( men jeg ser st dette var litt feil. Jeg lever et liv som et forhold ikke passer til nå, isåfal blir det et avstandsforhold. Og jeg sngrer på at jeg ikke lot han slippe mer inn på meg. Det jeg bare ikke vet, er om jeg kommer til å føle dette igjen! Eller får sjansen med han igjen senere.

Anonymkode: b4332...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den instillingen er den som står på den andre siden sjanseløs. Alle er ikke utro, men dersom partneren alltid tenker det verste, så regner jeg med at sjansen for det kan øke. Blir fort til en selvoppfyllende profeti.

Vet ikke hva du vil med innlegget, men her er det vel du som må rydde opp litt i tankene hvis du vil ha en forbedring. Om du får sjansen med "han" igjen, avhenger sannsynligvis av hvordan dere avsluttet kontakten.

Anonymkode: e20d7...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...