Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter samleie idag så har det vært ganske rolig i magen, og ikke noe særlig vondt. Men nå har vi vært ute å kjørt i ca 2 timer og jeg har kjent på 6-7 menslignende smerter nederst i magen ila denne tiden. De kommer med at magen strammer seg litt og at det blir veldig tungt nederst i magen. Varer ikke så lenge, kanskje 20-30 sekunder. Når jeg gikk ut av bilen ista så følte jeg også på et nedpress jeg ikke har kjent på før. Kjentes ut som om jeg var hoven der nede, og det pressa skikkelig nedover. 

Kan det være starten på noe? Modning? 

Er mitt andre barn og jeg er 37+4

Anonymkode: f8d55...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det. Hadde sex i uke 37, så var det slike mensaktige smerter i ca 2 dager, som jeg ikke tenkte så mye over. Men plutselig så satte fødselen i gang på natta, var da 37+5 om jeg ikke husker feil. Var nr to og med første så gikk jeg på max overtid før jeg ble satt i gang så tenkte egentlig ikke at jeg kom til å føde i uke 37, men så skjedde det likevel.

Anonymkode: f6fe3...3b4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn hadde jeg det. Hadde sex i uke 37, så var det slike mensaktige smerter i ca 2 dager, som jeg ikke tenkte så mye over. Men plutselig så satte fødselen i gang på natta, var da 37+5 om jeg ikke husker feil. Var nr to og med første så gikk jeg på max overtid før jeg ble satt i gang så tenkte egentlig ikke at jeg kom til å føde i uke 37, men så skjedde det likevel.

Anonymkode: f6fe3...3b4

Åhhh si at det er sånn her også!! Gikk Max overtid med første å, måtte bli satt i gang på drypp. Men da lå han veldig høyt i bekkenet hele veien, og festa seg aldri. Hun her har ikke festet seg, men ligger godt nede :) To vidt forskjellige svangerskap!

Skrevet

Det høres i hvert fall ut som modning og kynnere. Hvis det holder seg på samme nivå uten å øke i styrke, er det nok "bare" kynnere. Øker de i styrke og varighet er det nok rier :) Det er også helt vanlig at nr. 2 ikke fester seg.
Å ha sex er jo et kjerringråd for å få i gang fødsel ;) 

Anonymkode: ad0b2...96f

Skrevet

Nå er vi hjemme, og det har gitt seg litt... :( Kjedelig!

Skrevet

Høres ut som kynnere

Anonymkode: 24699...6a7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som kynnere

Anonymkode: 24699...6a7

Har hatt mye kynnere i dette svangerskapet, men ikke noen som de jeg hadde i dag.. altså med menssmerter og nedpress

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt mye kynnere i dette svangerskapet, men ikke noen som de jeg hadde i dag.. altså med menssmerter og nedpress

Menssmerter er også en form for kynnere.

Anonymkode: d550a...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...