Gå til innhold

Er så takknemlig! Kanskje det endelig går veien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar IVF med embryoadopsjon. Fikk i dag satt inn to, og fikk fem på frys. Kjenner meg full av håp og takknemmelighet Har tidliger tatt IVF med egne egg, men det gikk dårlig. Men nå har jeg troa 😍

Anonymkode: 87d2f...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for dere! 😊

• Liker 1
Skrevet

Så bra at moderne teknologi hjelper de som ønsker seg barn men av ulike grunner ikke klarer å få.

Lykke til. Krysser fingrene for tvillinger.

• Liker 1
Skrevet

Vil du dele hvilket land du fikk hjelpen i, og erfaringer, har du noen tips før eller etter konsultasjon? 

Ønsker deg også masse lykke til! 

Anonymkode: 0b68d...140

• Liker 1
Skrevet
På 11.11.2017 den 6.48, AnonymBruker skrev:

Vil du dele hvilket land du fikk hjelpen i, og erfaringer, har du noen tips før eller etter konsultasjon? 

Ønsker deg også masse lykke til! 

Er i Riga, klinikken heter Ava. De har hjemmeside på norsk, mange nordmenn som drar dit. Har brukt ca 73.000 på embroadopsjon, pluss medisiner/reise. Synes det er en bra pris, særlig når jeg også fikk fem på frys. Veldig fornøyd!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er i Riga, klinikken heter Ava. De har hjemmeside på norsk, mange nordmenn som drar dit. Har brukt ca 73.000 på embroadopsjon, pluss medisiner/reise. Synes det er en bra pris, særlig når jeg også fikk fem på frys. Veldig fornøyd!

Er embryone helsøsken? Litt rart spørsmål kanskje, men det er jo litt koselig for barna å være like sine søsken og ha lik bakgrunn. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er de. Legene har funnet en eggdonor som ligner på meg, og jeg har selv valgt sæddonor. 😊

Skrevet

Lykke til!  

Krysser fingrene for deg! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...