AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Til dere flotte og attraktive kvinner som får mye og mest positiv oppmerksomhet blandt venner /venninner. Og motsatt kjønn. Har dere opplevd mye nedbrytende fra folk dere ikke kjenner, som kan ansees som sjalusi.. Noen som er stygge med dere? Anonymkode: 5b48c...9c3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Opplevde det mye på bygda og området rundt der jeg er fra. Fikk jentegjenger etter meg fordi eksene deres snakket uskyldig til meg. De mente jeg la meg etter dem. Og ei ble kjempesur når eksen hennes begynte og date meg, selv om det var hun som dumpet han til fordel for en annen. Anonymkode: 0c3f7...6e5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til dere flotte og attraktive kvinner som får mye og mest positiv oppmerksomhet blandt venner /venninner. Og motsatt kjønn. Har dere opplevd mye nedbrytende fra folk dere ikke kjenner, som kan ansees som sjalusi.. Noen som er stygge med dere? Anonymkode: 5b48c...9c3 Det du beskriver her er vel først og fremst en type konflikt som kan oppstå mellom rivaliserende jentegjenger av noe slag. De som er nest penest er sure på de som er penest osv. I alle fall i miljøer med liten intellektuell kapasitet. Imidlertid tviler jeg på at pene jenter blir utsatt for mer sjikane enn stygge. De pene blir tross alt verdsatt av gutta. De stygge får høre det av gutta også. Anonymkode: 303c0...504 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Jeg hadde ven venninne som var veldig pen. Hun pleide å feste mye og fikk til slutt et rusproblem som hun døde av. Virket som "alle" elsket å snakke om henne, og ryktet hennes spredte seg til omkringliggende bygder også. Tror ikke det hadde skjedd om hun ikke var så pen. Anonymkode: e7272...90f 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 Har en søster som brøyt kontakt med meg etter jeg ble undertøysmodell Hun har hele livet vært litt sjalu. Anonymkode: 1a81a...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du beskriver her er vel først og fremst en type konflikt som kan oppstå mellom rivaliserende jentegjenger av noe slag. De som er nest penest er sure på de som er penest osv. I alle fall i miljøer med liten intellektuell kapasitet. Imidlertid tviler jeg på at pene jenter blir utsatt for mer sjikane enn stygge. De pene blir tross alt verdsatt av gutta. De stygge får høre det av gutta også. Anonymkode: 303c0...504 Jeg tenker først og fremst at kvinner /jenter kan være så stygge med hverandre.. Skulle ønske det kun fantes i lite intellektuelle og småbarns stadie.. Men desverre gjør det ikke.. Anonymkode: 5b48c...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ven venninne som var veldig pen. Hun pleide å feste mye og fikk til slutt et rusproblem som hun døde av. Virket som "alle" elsket å snakke om henne, og ryktet hennes spredte seg til omkringliggende bygder også. Tror ikke det hadde skjedd om hun ikke var så pen. Anonymkode: e7272...90f Vondt Anonymkode: 5b48c...9c3 4
Trolltunge Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Jeg har opplevd en del rart ja. Var på fest en gang, og en bekjent hadde med seg sin nye kjæreste. "Flott kjæreste du har fått deg!" sa jeg, av høflighet. En time senere fikk jeg vite at hun satt på et soverom og gråt, fordi hun var redd for at jeg skulle ta ham fra henne. Jeg hadde jo synes at han var flott, og hun følte at hun ikke kunne konkurrere mot meg. Seriøst, jeg hadde ikke tenkt en tanke mer på fyren etter at jeg sa at han var flott. Som altså var av høflighet, og ikke betydde "... så han vil jeg ha!" En annen venninne, faktisk nær venninne, startet krangel med typen hver gang jeg hadde snakket med ham. Ville vite om han likte meg bedre enn henne. Sannheten er at jeg aldri var interessert i ham, og at han ALDRI var upassende mot meg. Jeg følte av og til at kvinner så på meg som en maneater, og det fortjente jeg ikke. Hvorfor skulle jeg ønske å stjele opptatte menn? Av venninner!? Nei, takke meg til at jeg er blitt eldre, og venninner mer moden også! 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Nei det har jeg ikke. Folk er stort sett ganske snille og hyggelige med meg. Jeg opplever ting ganske annerledes enn andre i denne tråden. Av og til føler jeg at folk behandler meg bedre enn "mindre pene". Hyggeligere, mer høflig, vil gi et godt inntrykk på meg. Aldri opplevd sjalusi/baksnakking eller annet stygt. I hvertfall ikke mer enn jeg anser som "normalt". Jeg er ikke vakker av typen "blond, store pupper, trange klær og store lepper". Er mer klassisk/naturlig pen. Anonymkode: 53f84...7a7 2
Wonders Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 425 visninger og 9 svar... Ja jeg har blitt gjort mye stygt i mot på utesteder osv. Jenter som tydelighvis vil hevde seg ved å med vilje tråkke meg på beinet, stelle seg rett foran meg i kø i baren eller på vei inn, eller ved garderoben -å kaster på håret sitt så det pisker meg midt i ansiktet, søler på meg ved vilje å smiler styggt, asså, dette er uten at jeg har gjort dem noe. Kvinner er stygge mot hverandre. Jeg tror på karma, så når de knekker helene på vei ut, setter fast håret i en knapp på jakken, eller roper på elgen på uegnede steder som oppi vesken sin, da gliser jeg godt å gosser meg på deres bekostning. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 Ja, jenter er generelt lite greie med jenter som er attraktive. Moren min har alltid vært pen, og har sagt at etter at hun ble middelaldrende var det litt som om kvinner "åpnet armene" for henne. Hun har mange flere vennskap nå som konkurransen ikke er så sterk, - både fordi de fleste er etablert, men også fordi man ikke får den samme intense oppmerksomheten eller konkurrerer med yngre kvinner. På en måte er det fint å vite at man har dette "i vente", samtidig som jeg synes det er litt trist at det er slik. Jeg har flest venninner som er fysisk attraktive, og jeg ser den tendensen hos andre og. Det er rett og slett lettere for mange å være rause med andre om de har det bra selv. Det gjelder like mye jobb og karriere, økonomi osv. men gjør seg spesielt gjeldende med fysisk attraktivitet. Jeg har opplevd at jenter jeg trodde var venninner har forsøkt å stikke "kjepper i hjulene" når en kamerat viste interesse for meg. Anonymkode: c9cbc...182 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 Jeg har ikke opplevd dette, så jeg er tydeligvis ikke pen nok Anonymkode: e3dfc...d53 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 Jeg og de fleste jentene/kvinnene rundt meg er flinke til å forstå, støtte hverandre og heie på hverandre. Anonymkode: eb48d...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #14 Skrevet 23. november 2017 On 11/10/2017 at 10:30 PM, Trolltunge said: Jeg har opplevd en del rart ja. Var på fest en gang, og en bekjent hadde med seg sin nye kjæreste. "Flott kjæreste du har fått deg!" sa jeg, av høflighet. En time senere fikk jeg vite at hun satt på et soverom og gråt, fordi hun var redd for at jeg skulle ta ham fra henne. Jeg hadde jo synes at han var flott, og hun følte at hun ikke kunne konkurrere mot meg. Seriøst, jeg hadde ikke tenkt en tanke mer på fyren etter at jeg sa at han var flott. Som altså var av høflighet, og ikke betydde "... så han vil jeg ha!" En annen venninne, faktisk nær venninne, startet krangel med typen hver gang jeg hadde snakket med ham. Ville vite om han likte meg bedre enn henne. Sannheten er at jeg aldri var interessert i ham, og at han ALDRI var upassende mot meg. Jeg følte av og til at kvinner så på meg som en maneater, og det fortjente jeg ikke. Hvorfor skulle jeg ønske å stjele opptatte menn? Av venninner!? Nei, takke meg til at jeg er blitt eldre, og venninner mer moden også! Dette er jo kvinner med mentale problemer Anonymkode: c2625...221 2
Wonders Skrevet 23. november 2017 #15 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg og de fleste jentene/kvinnene rundt meg er flinke til å forstå, støtte hverandre og heie på hverandre. Anonymkode: eb48d...0b5 Mine venner og bekjente også. Men når det kommer totalt ukjente kvinnemennesker å hesjer og driver ugang kan man jo begynne å lure. Det er naturlig å ta en titt innover i seg selv, men mest handler det om maktsyke folk som ikke kan og oppføre seg i mine øyne. Mulig det er litt alkohol eller det som værre er inni bildet dems også. Ikke for å unnskylde dem, men jeg er sikker på at noen av dem er like kjipe på dagtid om du møter dem på en annen arena også.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #16 Skrevet 23. november 2017 Jeg har en venninne som har store problemer med at typen hennes og jeg kommer så godt overens. Men jeg klarer ikke å dømme henne for det. Jeg har kjent henne lenge, hun har hatt store psykiske problemer rundt sitt eget selvbilde, og har til og med operert ansiktet i skjul. Jeg vet at denne reaksjonen hennes ikke er rettferdig, men jeg forstår henne ut fra hennes livssituasjon. Anonymkode: e3dfc...d53
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 Opplever sjeldent at andre kvinner er ufine mot meg. For min del er det mer at enkelte vennninner ikke vil la meg møte mennene de er interesserte i fordi de er redd for at jeg av skal "stjele dem fra dem". Men for min del er det mer at menn liker meg godt når de ser meg, men etter hvert som de blir kjent med meg så mister de interessen. Da de som regel synes jeg er vakker, men å være vakker er ikke nok i lengden. Etter hvert så klarer jeg nemlig ikke å skjule min ustabile side, med alvorlige psykiske lidelser og selvmordsforsøk. Sier ikke dette direkte, men har en lidelse som gjør at jeg fungerer svært dårlig i forhold, og som gjør meg vanskelig og ustabilt både generelt i forhold. Dette har for så vidt gjort at mine venner etter hvert har innsett at jeg ikke kommer til å "stjele noen fra dem". Opplever derfor at mine venner ikke lengre er redde for dette. Dog opplever jeg at kvinner på fest/byen holder kjærestene sine unna meg, og kommer bort og avbryter samtaler mellom meg og kjæresten. Har også opplevd at kvinner stiller seg forann meg, etc. Fra menn får jeg som regel bare positiv oppmerksomhet fra, bortsett fra noe trakasserende oppførsel, bl.a at menn beføler meg/går bare bort til meg og kysser meg etc, i større grad enn mine venninner. Anonymkode: fb04a...d91
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 Ja, kvinner har alltid vært ute etter meg og selv de jeg har trodd har vært venner og nye bekjente jeg har vært overrasket over at er så vennlige og snille har vist seg å ha falske intensjoner og bare blitt kjent med meg for å ødelegge for meg. Anonymkode: c724c...517 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #19 Skrevet 23. november 2017 Ja det har dessverre vært ganske mye dritt fra andre jenter. Folk synes ofte at jeg er pen, og i tillegg har jeg orientalsk utseende og er str 34 med kvinnelige former, det blir visst for mye for mange. Paradoksalt nok så gjør bl.a dette at jeg har lettere å være med menn enn kvinner, noe som er skikkelig for dem som har bestemt at fordi du er pen, så er du en dårlig person uten skam i livet. Da er det fritt fram å fryse ut, baksnakke, ryktespre og diverse. Men selvsagt klistre på et falsk smil og opptre usedvanlig vennlig slik at jeg blir usikker og forvirra, så da oppfører jeg meg helt unaturlig i deres selskap uansett Anonymkode: 52fd0...9f9 1
s0la Skrevet 23. november 2017 #20 Skrevet 23. november 2017 Nå vet jeg ikke hvor attraktiv jeg er, men anser meg selv som normalt attraktiv kanskje. Har ikke fått mye negativt, ikke direkte til meg. Så jeg vet ikke... Har fått en spydig (vel, jeg tolket det som litt spydig der og da) kommentar fra to ulike jenter jeg gikk på barneskole med. «Wooow så pen du er blitt»... Det første jeg tenkte var at jeg da måtte ha vært stygg eller noe som barn. Men det kan jo også bare ha vært helt normale komplimenter. Alle forandrer seg jo fra barn til voksen. De var litt spydige som barn da, så kanskje derfor jeg tenkte det. Ingen har vært noe særlig stygg med meg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå