Gå til innhold

Ansikt som føles dratt nedover og tygging på innsiden av kinnene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 26. Jeg føler at ansiktet mitt går nedover. At jeg har veldig mye hud inni kinnet som blir tungt for ansiktet, selv om når jeg ser i speilet er jeg ikke dratt. Men kunne tenkt meg og løftet litt. Jeg biter mye inni kinnene og har gjort det i mange år. Er redd dette kan fremskynde aldring? /Slitasje. 

Og jeg har lyst til å løfte kantene på munnen fordi den har alltid sett litt sur ut! :( men dette er ikke noe som akuratt blir bedre med alderen da. 

Hva kan man egentlig? 

Anonymkode: 87d8d...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å ta Botox i munnvikene for å løfte "sur munn" , og det går an å ta filler i kinnene for å gi illusjonen av mer løftede kinn. 

Det går jo også an å ta facelift men det anbefaler man ikke de under 40 år fordi huden vil jo aldres og forandres uansett etter en facelift om man tar det som ung. Det er også veldig dyrt. Et mildere alternativ er vampire facelift som ikke er direkte kirurgi, men blodtilførsel for å stimulere kollagen og oppstramming. Også dyrt og jeg tror nok Botox og filler er mer passende for deg om du føler du MÅ gjøre noe, men mest sannsynlig er nok dette bare i ditt hode og ikke noe som andre legger merke til når de ser deg altså :)

Anonymkode: bbff7...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...