Gå til innhold

Er det noen som vet om et billigere alternativ til denne fendi-veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fendi peekaboo mini i fargen burgunder. Jeg har forelsket med i denne veska, mest fordi fargen og det minimalistiske designet passer perfekt med resten av garderoben min. Jeg liker at den har en litt iøyefallende farge uten at det blir "for mye". Jeg går mye i svart, hvitt, lysegrått, milliærgrønt osv, og denne fargen er perfekt for å sprite opp antrekket på en elegant måte.

Å kjøpe fendi er imildertid utelukket for jeg ikke orker å ha en veske som jeg ikke kan bruke når det småregner eller legge fra meg av frykt for at den skal bli stjålet/ødelagt. Jeg vil ha en veske som er fin, men som jeg har råd til å "miste".  Da tenker jeg en pris mellom 2.000 - 5.000, og det må være ekte skinn. 

Jeg har sett på en del satchet-vesker fra michael kors som er i samme størrelse og har minimalistisk stil. Problemet er at jeg klarer ikke å finne den riktige fargen. Veskene er litt for røde, mens jeg vil ha en mørk og rolig burgunder/maroon farge. De hadde noen mer mer burgunder/mørk plommefarge for noen år siden, men de finner jeg ikke lenger. 

Det jeg ser etter er:
-en liten/medium satchet-veske i skinn
-minimalistisk design
-og viktigst av alt: så lik som mulig denne fargen, eller litt mørkere. Ikke "for" rød eller "for" rosa. 

På forhånd takk til alle som vil hjelpe meg i "jakten"! :hjerter:

fendi%20peekaboo%20burgundy%20295059-01.fendi-peekaboo-mini-whipstitch-tote-bag-

Anonymkode: b6ccf...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig den er både for stor, har feil farge og ikke likner nok, men jeg simpelthen elsker min Tusting Kimbolton. Selv har jeg den i en annen farge. Kvaliteten fra Tusting er veldig god, og fasongen er klassisk og evigvarende. Siden jeg er glad i vesker og i kvalitet, men ikke har anledning til å bruke pengesummer som kunne skaffet meg en anstendig bruktbil (mer i samme størrelsesorden som vrakpanten :fnise: ), har jeg falt for dette merket. Det er også kjekt å ha noe ikke alle andre har. 

Anonymkode: 7ca26...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...