Gladiol1 Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Leter og leter... vil ha mannen pen kledd til jul, og han nekter å gå med slim-fitt skjorter.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Vic? Har i alle fal inntrykk av at de alltid har både slimfit og normal passform når jeg leter etter skjorter til min mann. Anonymkode: aacc3...039
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Ikke lett å finne pene herreskjorter i Norge, Jermyn street i London er adressen for alle menn som vil ha stil. Charles Tyrwitt lager gode og rimelige skjorter, Turnbull & Asser kanskje verdens beste skjorter, Harvie & Hudson hakket bak. Alle disse har postordre og størrelsene er svært like hverandre, jeg bruker samme størrelse fra alle jeg handler med der. Utvalget av farger og mønstre slår også det norske utvalget med betydelig margin. Slim fit skjorter er det jo ingen som kler, da ser man bare ut som en eiendomsmegler, det var ikke ment som et kompliment. Anonymkode: 5d4da...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå