miihita Skrevet 10. november 2017 #1 Del Skrevet 10. november 2017 Hei. På onsdag hadde jeg en kikkhull operasjon for å fjerne endomteriose. Sliter så med smerter. Lurer på om noen vil fortelle sine opplevelser med denne type operasjon. Går nå på sterke smertestillende. Istedenfor Paracet som e ble tilbudt på sjukehuset. Og har ligger i sengen så og si hele tiden siden jeg kom hjem på onsdags kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym91 Skrevet 10. november 2017 #2 Del Skrevet 10. november 2017 Smerter er pga de har blåst deg opp, å du har nok ikke fått ut den.. beste er å prøve å bevege seg litt. Men kan også spille psyken din et puss der du er redd for å gjøre ting pga av smerter. Som igjen kan gi smerte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Del Skrevet 10. november 2017 4 minutter siden, miihita skrev: Hei. På onsdag hadde jeg en kikkhull operasjon for å fjerne endomteriose. Sliter så med smerter. Lurer på om noen vil fortelle sine opplevelser med denne type operasjon. Går nå på sterke smertestillende. Istedenfor Paracet som e ble tilbudt på sjukehuset. Og har ligger i sengen så og si hele tiden siden jeg kom hjem på onsdags kvelden. Er det luftsmerter du har eller operasjonssmerter? Luftsmerter sitter i øvre del av magen, skuldrene og overkroppen generelt. Da hjelper det best å bevege seg og å gå, i tillegg til varmepose og bevegelser med armene. Er det operasjonssmerter og for å få avklart hva smertene skyldes så bør du ringe sykehuset på enten det ordinære telefonnummeret eller på krisenummeret du har fått i tilfelle komplikasjoner. Å ligge i sengen og spise smertestillende er ikke noen god løsning. Anonymkode: 4b6c0...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. november 2017 #4 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg fikk også mye smerter etter lapraskopi! Jeg slet med både luftsmerter i skuldrene (fyy, det gjorde VONDT!) og mens-liknende smerter i magen. I tillegg fikk jeg en akutt post operasjon-depresjon som var helt forferdlig. For meg hjalp det med søvn, smertestillende og alle sesongene på Friends på dataen, samtidig som jeg gråt mine tapre tårer. Det gikk over til slutt. Håper du har noen som kan passe på deg til dette går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miihita Skrevet 10. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2017 Takk for svar. Jeg har luft smerter men også forferdelige smerter ved operasjonshullene. Spesielt navelen og høgre side. Når jeg f.eks går klarer jeg ikke å gå rett med ryggen. Og krymper meg i smerte. Prøver å bevege armer og bein når e ligger. Og går litt når jeg har kommet meg opp. Har ingen smerter i skulder som jeg har hørt så mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #6 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg hadde også en del smerter etter fjerning av blindtarm med kikkhullperasjon. Gikk seg til etter en ukes tid. Måtte bruke mer enn bare Paracet, man får jo sår i magen liksom. Hadde mye smerter i skuldrene etter luften. Men det å gikk over etter noen dager. Anonymkode: 39301...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Del Skrevet 11. november 2017 Burde aldri spørre andre om smertene dine er normale. Ingen vet hva slags smerter du har. Kontakt heller sykehuset der du ble operert, hvis du er bekymret. Jeg gjorde det samme, folk svarte slik de gjør her, ut fra egen erfaring, med null innsikt i din opplevelse, og i virkeligheten hadde jeg livsfarlige komplikasjoner. Anonymkode: 7ce91...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå