Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbudene man får på Black Friday kan man få gjennom hele året bare man følger litt med og og sannsynligheten er også stor for å få gjort bedre kupp. Jeg handler mye på nett, men aldri til full pris. Kjøper kun hvis jeg får 30% eller mer i rabatt.

De tilbudene jeg har sett på Black Friday eer stort sett 20-30 %. Og det er ikke kupp i mine øyne. Det er lokketilbud for de som ikke vet bedre.

Butikkene ødelegger hele konseptet ved å samtidig ha Black month, black week, green monday, green week og sikkert også green month osv i tillegg. Det blir bare dumt.

Anonymkode: 25f08...040

• Liker 5
Skrevet

I fjor var det noen artikler om at Expert (?) hadde skrudd opp prisene like før Black Friday så tilbudene var egentlig vanlig pris. Uansett, jeg sjekker hvis vi trenger noe, men jeg orker ikke å stresse. Jeg tviler på at ARK kommer til å skru ned prisene med mer enn 50 % sånn som de gjør i blant. 

Skrevet

Jeg ser etter ting jeg trenger, som jeg uansett kommer til å kjøpe, og følger da med på prisene, i alle butikker. Så jeg får det på salg. Men jeg kjøper ikke mye ræl jeg ikke trenger, bare fordi det er på salg.

Anonymkode: bc181...26c

• Liker 2
Skrevet

Skal kjøpe pc i julegave til datteren min, så håper det kommer en ok pc på blackfriday-tilbud. Vil kjøpe en ordentlig pc og ikke de aller billigste med elendig prosessor. I tillegg ønsker minstemann seg ratt og pedaler til playstation. Håper på tilbud på dette også. 

Skrevet

Har to tantebarn som har sinnsykt dyre ønsker. Har sjekket ut prisen på det nå og skal se om jeg får de billigere den dagen/helgen. Handler over nett, går ikke i en fysisk butikk på Black fridag, altfor mye folk! 

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet
On 15.11.2017 at 7:14 PM, ..... said:

Skal kjøpe pc i julegave til datteren min, så håper det kommer en ok pc på blackfriday-tilbud. Vil kjøpe en ordentlig pc og ikke de aller billigste med elendig prosessor. I tillegg ønsker minstemann seg ratt og pedaler til playstation. Håper på tilbud på dette også. 

https://m.prisjakt.no/product/3199060 så de hadde ratt og pedaler på tilbud nå :)

• Liker 1
Skrevet

Jernia har black week og 30% salg på mange varer hele uken.

Vet at mange butikker har 30% hele uken, men 50-70% på selve fredagen. Så kanskje verdt å vente? :)

Anonymkode: 79714...a66

Skrevet

Er på jakt etter varm vinterjakje og støvletter. Noen som har sett om noe kommer på Black fridag? 

Anonymkode: e933a...17f

Skrevet

Noen her som har gjort noen gode kupp da? :)

Anonymkode: 74b1e...c71

Skrevet

Skousen har 30% på hele nettbutikken. Om noen vil kjøpe seg en Roomba er vel dette en god tid å gjøre nettopp det. 

Anonymkode: a0704...2ae

Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

De som sparer mest på black friday, er nok de som vet på forhånd hva de er ute etter, og sånn ca. hva det koster til vanlig. Da går de heller ikke på skru-opp-prisen-trikset som enkelte butikker har blitt avslørt i å gjøre.

Men jeg og visakortet mitt koser oss bittelitt, da :)

Skrevet
26 minutter siden, chisandra said:

De som sparer mest på black friday, er nok de som vet på forhånd hva de er ute etter, og sånn ca. hva det koster til vanlig. Da går de heller ikke på skru-opp-prisen-trikset som enkelte butikker har blitt avslørt i å gjøre.

Men jeg og visakortet mitt koser oss bittelitt, da :)

Er derfor en har prisjakt.no! Der kan en spore prisen på varer bakover i tid. 

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er derfor en har prisjakt.no! Der kan en spore prisen på varer bakover i tid. 

Knallgodt tips! Takk!  :smilyblomst:

Skrevet
På 10.11.2017 den 20.17, Ak90 skrev:

Jeg har gjort noen kupp! 

Jeg legger inn det jeg skal ha på prisjakt også ser jeg.

melder meg også på endel nyhetsbrev. 

Så smart! Men, hvordan legger man det inn der? :)

Skrevet

Blackweek er helt idiotisk! Black Friday skal være en eneste dag med knalltilbud, ikke en uke med middelmådige tilbud.

Anonymkode: 298bd...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...