AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #41 Skrevet 22. november 2017 Ikke funnet noe spennende ennå! Vi hadde salg i nærheten for bare noen uker siden og det var 25-50 % salg av nesten alt på senteret så gikk litt bananas da! Anonymkode: 015f4...7dc
Gjest chisandra Skrevet 22. november 2017 #42 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blackweek er helt idiotisk! Black Friday skal være en eneste dag med knalltilbud, ikke en uke med middelmådige tilbud. Anonymkode: 298bd...0e1 Jeg begynner å lure på om du kan ha rett, at det egentlig ikke kommer noen højdare på fredag, siden de har meita gjennom hele uka.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #43 Skrevet 22. november 2017 Jeg har kjøpt noe allerede, men har håpet på flere ting på fredag. Men må si jeg ble skuffet av Elkjøp og Lefdal sine tilbud på fredag, var jo nesten bedre resten av uken. Så er og litt redd, for at det blir så bra på fredag. Anonymkode: bc181...26c
mjauritz Skrevet 23. november 2017 #44 Skrevet 23. november 2017 (endret) Jeg kjøper så og si alt av julegaver på black friday jeg Det er himla greit med leker til tantebarn, for de ønsker seg gjerne ting som Barbie, Lego, Duplo, Shopkins osv. Sånne ting som er litt dyrt, men veldig lett å få til minst 50% på en sånn dag Så skal jeg finne en lekekomfyr (eller sånn lekekjøkken?) til jul til barnet mitt, og har sett at det er satt ned litt noen steder, men her holder jeg hodet kaldt og venter på fredag - har et håp om at salgsvarene settes ned ytterligere da! I butikken jeg jobber i er det i hvert fall sånn at vi har hatt Black Week, hvor utvalgte plagg er satt ned med 40%, men på fredag så skrus disse ned til 70%, i tillegg til at vi pøser på med flere varer i denne gruppen, og resten av butikken blir på 40%. Det vil jeg kalle et godt tilbud faktisk! Sett på butikken (vår) sitt perspektiv er det bedre å selge noe til 40% enn til 70% så da er det greit å prøve å selge de redusert først, så kan de som vil sikre seg plagget kjøpe det da Endret 23. november 2017 av mjauritz 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #45 Skrevet 23. november 2017 Vi skal benytte oss av tilbud på Barnas Hus. Vi får vårt første barn til våren, så vi trenger jo ALT. Er 30-40% på alt fra brystpumper, ullklær, babycaller, møbler, osv. Vi kommer nok til å se på babycaller, bilpose, ullklær, og kanskje brystpumpe (men det vil jeg muligens se om jeg får behov for først). Og dette med forbehold om at rabatten også gjelder ved netthandel... Jeg hater overfylte kaosbutikker såpass mye at jeg gladelig betaler fullpris heller enn å måtte møte opp i en fysisk butikk når det er galskapssalg. Anonymkode: 94321...748
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #46 Skrevet 23. november 2017 42 minutter siden, mjauritz said: Jeg kjøper så og si alt av julegaver på black friday jeg Det er himla greit i forhold til leker til tantebarn, for de ønsker seg gjerne ting som Barbie, Lego, Duplo, Shopkins osv. Sånne ting som er litt dyrt, men veldig lett å få til minst 50% på en sånn dag Dette er gal bruk av "i forhold til". "I forhold til" betyr det samme som "sammenlignet med". Anonymkode: a0704...2ae 5
SesameStreet Skrevet 23. november 2017 #47 Skrevet 23. november 2017 Ikke noe av interessere ennå. Æsj. Kun ting jeg ikke trenger.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #48 Skrevet 23. november 2017 På 15.11.2017 den 12.29, Måbarefåsiat... skrev: Forbrukersamfunnet har gått helt over styr og jeg skal ikke kjøpe noe som helst. Kutter ned på julegaver også. Bekymringsfullt at du ikke har fått flere likes Anonymkode: 554a3...f03 1
mjauritz Skrevet 23. november 2017 #49 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er gal bruk av "i forhold til". "I forhold til" betyr det samme som "sammenlignet med". Anonymkode: a0704...2ae sorry liksom 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #50 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er gal bruk av "i forhold til". "I forhold til" betyr det samme som "sammenlignet med". Anonymkode: a0704...2ae Tenker du at vi ønsker oss korrigeringer av språk i tråden om black friday? Anonymkode: 1748e...bc7 4
palamina Skrevet 23. november 2017 #51 Skrevet 23. november 2017 På 10.11.2017 den 18.48, penny_ skrev: Hvis du følger litt med i stedet for å høre på propaganda på sosiale medier, så hadde du fått med deg at mange ting er billigere denne dagen. Har fulgt med på Elkjøp jeg, fordi jeg må kjøpe ikke mindre enn 4 stk tv til huset. Der hadde de gode tilbud i ukene før BF, så skrudde de opp prisene igjen for så å sette dem ned bittelitt denne mandagen. Spent på om det virkelig kommer noen genuine tilbud på fredag!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #52 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er gal bruk av "i forhold til". "I forhold til" betyr det samme som "sammenlignet med". Anonymkode: a0704...2ae Når det gjelder /according to er det som er riktig å bruke mener jeg, fremfor "i forhold til". Anonymkode: 7c601...cb2
Ak90 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #53 Skrevet 23. november 2017 20 timer siden, Rumle skrev: Så smart! Men, hvordan legger man det inn der? Bare søker på det jeg skal ha også trykker jeg på overvåke/varsel. Finnes også en mappe som heter Black friday , der kan du søke på høyest rabatt, mest populære osv. 2
Ak90 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #54 Skrevet 23. november 2017 19 minutter siden, palamina skrev: Har fulgt med på Elkjøp jeg, fordi jeg må kjøpe ikke mindre enn 4 stk tv til huset. Der hadde de gode tilbud i ukene før BF, så skrudde de opp prisene igjen for så å sette dem ned bittelitt denne mandagen. Spent på om det virkelig kommer noen genuine tilbud på fredag! Hi-fi klubben pleier å ha gode tilbud på TVer 👍 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #55 Skrevet 23. november 2017 Noen som har peiling på pc og har kommet over en ok en i morgen? Så på en hos Elkjøp, Lenovo 320s, sparer 3500, pris i morgen Black Friday: 4795, men sist uke ble den solgt for 3995 skal jeg tro prisjakt.. Anonymkode: afcea...834 1
Rumle Skrevet 23. november 2017 #56 Skrevet 23. november 2017 24 minutter siden, Ak90 skrev: Bare søker på det jeg skal ha også trykker jeg på overvåke/varsel. Finnes også en mappe som heter Black friday , der kan du søke på høyest rabatt, mest populære osv. Åh ok, takk!
Ak90 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #57 Skrevet 23. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har peiling på pc og har kommet over en ok en i morgen? Så på en hos Elkjøp, Lenovo 320s, sparer 3500, pris i morgen Black Friday: 4795, men sist uke ble den solgt for 3995 skal jeg tro prisjakt.. Anonymkode: afcea...834 Stol på prisjakt! Men vet at Elkjøp setter ned priser på fredag.
Glimre Skrevet 23. november 2017 #58 Skrevet 23. november 2017 23 hours ago, AnonymBruker said: Noen her som har gjort noen gode kupp da? Anonymkode: 74b1e...c71 Ja, jeg er fornøyd! Jeg kjøpte Samsung Galaxy S8 til 3790 kr på Komplett denne uka. Tror det ble fort utsolgt.. Også fikk jeg meg nye støvletter til halv pris på Zalando. Mulig det blir noen flere kjøp hvis jeg kommer over gode tilbud. Sjekker alle prisene på prisguiden før jeg kjøper.
palamina Skrevet 23. november 2017 #59 Skrevet 23. november 2017 57 minutter siden, Ak90 skrev: Hi-fi klubben pleier å ha gode tilbud på TVer 👍 Takk for tipset! :D
Ak90 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #60 Skrevet 23. november 2017 (endret) 3 timer siden, mjauritz skrev: Jeg kjøper så og si alt av julegaver på black friday jeg Det er himla greit med leker til tantebarn, for de ønsker seg gjerne ting som Barbie, Lego, Duplo, Shopkins osv. Sånne ting som er litt dyrt, men veldig lett å få til minst 50% på en sånn dag Så skal jeg finne en lekekomfyr (eller sånn lekekjøkken?) til jul til barnet mitt, og har sett at det er satt ned litt noen steder, men her holder jeg hodet kaldt og venter på fredag - har et håp om at salgsvarene settes ned ytterligere da! I butikken jeg jobber i er det i hvert fall sånn at vi har hatt Black Week, hvor utvalgte plagg er satt ned med 40%, men på fredag så skrus disse ned til 70%, i tillegg til at vi pøser på med flere varer i denne gruppen, og resten av butikken blir på 40%. Det vil jeg kalle et godt tilbud faktisk! Sett på butikken (vår) sitt perspektiv er det bedre å selge noe til 40% enn til 70% så da er det greit å prøve å selge de redusert først, så kan de som vil sikre seg plagget kjøpe det da https://www.jollyroom.no/leker/miniatyrhjemmet/lekekjokken-komfyrer/woodlii-little-chef-lekekjokken-rod Endret 23. november 2017 av Ak90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå