Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før påske 2025!

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg koser meg med denne isen her om og om igjen og anbefaler alle som liker synet om å delta i gildet! :nigo: 
12109_Royal_Appelsin&Sjokolade_900ml2023 Den er her kun rundt jul og vinter, så forsvinner den igjen. Iselskere, elsk nå! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Sola de skrev (2 timer siden):

@Hoppetaujenta er det denne tråden du leter etter?

JA! 💐 Tusen takk, kjære søte @Sola de - jeg forstår ikke hvor den blir av, for jeg finner den ikke når jeg ønsker det. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

REC-35294-Rema1000-13-okt-16-JUL37613_cr
Vi kan da godt kose oss med krumkaker og multekrem, eller annet godt fyll selv om julen er over for denne gang. :spise: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

REC-35294-Rema1000-13-okt-16-JUL37613_cr
Vi kan da godt kose oss med krumkaker og multekrem, eller annet godt fyll selv om julen er over for denne gang. :spise: 

Åå🥰 Jeg skal på fancysted på middag klokken 18, ser de har multer på dessertmenyen.. lurer på å slå til, og ble ekstra motivert nå..☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Åå🥰 Jeg skal på fancysted på middag klokken 18, ser de har multer på dessertmenyen.. lurer på å slå til, og ble ekstra motivert nå..☺️

*taktfaste rop lyder i forumgangene* :rope: ...gjør det...gjør det...gjennomfør det! :nigo: Tenk på meg når det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

*taktfaste rop lyder i forumgangene* :rope: ...gjør det...gjør det...gjennomfør det! :nigo: Tenk på meg når det skjer. 

Men de har også ostekake. Og mektige sjokoladeganachgreier🥹 Vanskelig å velge! Du kan få kveldsrapport!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Men de har også ostekake. Og mektige sjokoladeganachgreier🥹 Vanskelig å velge! Du kan få kveldsrapport!

Ja, takk! :nigo: Når alt på menyen er veldig godt, så blir det vanskelig å velge. Gleder meg på dine vegne. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...