kanelsnurr Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Det finnes utrolig mye instruksjonsvideoer for yoga på youtube; så mye at jeg har gått meg helt vill. Er det noen som kan anbefale bestemte videoer / kanaler / instruktører? Jeg er lei av å lete på måfå. Jeg har trent en del yoga før, men på treningssenter og ikke kurs. (Utenom da jeg var gravid, da gikk jeg på kurs). Så er ikke helt nybegynner, men ikke veldig avansert heller. Ikke flink nok til å sette sammen min egen økt. Sønnen min sover lurer på rundt 1 time. Ønsker meg derfor økter på 30-45 minutter, så jeg rekker å gjøre det mens han sover. Da jeg trente yoga på treningssenter var jeg mest glad i dynamisk yoga/ashtanga. Jeg er veldig stiv i overkroppen og har noe fremoverroterte skuldre. Slet med det allerede før jeg fikk barn, og det har bare blitt værre av måneder med amming og byssing. Så det er et pluss med videoer som inneholder stillinger der man jobber med dette (hjerteåpnere/bakoverbøyer), men det er ikke et must.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Yoga with Adriene! Anonymkode: 93445...cf9 5
BlendaSensitive Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yoga with Adriene! Anonymkode: 93445...cf9 plusser denne! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Støtter Yoga with Adriene! Mange forskjellige videoer med varighet fra 5-60min, de har fokus på forskjellige ting. Liker også at de er dynamisk yoga. Anonymkode: a79b6...9f8
kanelsnurr Skrevet 10. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2017 Tusen takk for svar! Nå vet jeg hva jeg skal prøve i morgen! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå