Gå til innhold

Kjøpt ny seng, liker den ikke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madrassen føles mye hardere enn det jeg prøvde i butikken. Vil dette gå seg noe til? Er det mulig å bytte seng fordi man ikke liker madrassen? 

Anonymkode: 2a4bc...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du får hevet kjøp på sengen. Men du kan jo kanskje kjøpe en mykere overmadrass?

• Liker 1
Skrevet

Ikea har fornøydgaranti på madrasser, mener det er 90 dager.  Andre vet jeg ikke

• Liker 1
Skrevet

Den vil bli mykere med tiden. Senger i møbelbutikker blir jo mye prøvd, og er dermed ferdig "innligget" 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ulven skrev:

Den vil bli mykere med tiden. Senger i møbelbutikker blir jo mye prøvd, og er dermed ferdig "innligget" 

Var det jeg håpet på :) 

Skrevet

Gi det tid. Madrassen må bli ferdig "ligget" før den er god. Den skal forme seg etter kroppen din, og det tar en stund. Husker ikke nøyaktig, men er noen uker hvertfall. 

Anonymkode: 7467d...5ff

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi det tid. Madrassen må bli ferdig "ligget" før den er god. Den skal forme seg etter kroppen din, og det tar en stund. Husker ikke nøyaktig, men er noen uker hvertfall. 

Anonymkode: 7467d...5ff

Takk for svar. Håper det, for har ikke sovet godt i natt ;) 

Skrevet

Har svane kan velge mykhets grad selv. Genialt. 

Anonymkode: 9d8ab...fa4

Skrevet

Du må gi det litt tid. Alltid når jeg kjøper my madrass føles den hard ut i begynnelsen, men blir bedre. 

Skrevet

Du har ikke sånn madrass med en myk og en hard side da? Vi hadde det sist.

Skrevet

Det er som sko, man må gå de inn. Og skulle det vise seg at den er forferdelig, så kjøper du bare en overmadrass senere, man kan få de billig.

Anonymkode: ab6fa...096

Skrevet

Om det ikke går seg til så anbefaler jeg wellpur overmadrass hos Jysk. De er tempur-lignende med memory foam, myke og støttende. Vi kjøpte den tykkeste på black Friday i fjor og fikk den til halv pris og elsker den! Sliter med dårlig korsrygg og sover nå så godt som aldri før. 

Anonymkode: 08cd2...d2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...