Gå til innhold

Hvor få hjelp til å tenke helhetlig interiør og smarte løsninger i hjemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går med planer om å pusse opp boligen vår om ett års tid. Jeg har selvsagt begynt å planlegge i hodet allerede, og begynner å danne meg et bilde av hvordan jeg vil ha det (mannen er heldigvis enig, og synes det er like greit at jeg tar avgjørelsene :P).

Jeg har sett en del på Superoppusserne på Viaplay, og ser jo hvor viktig det er å tenke helhetlig. Jeg har null greie på sånt annet enn at jeg kan se på inspirasjonsbilder og se at "dette liker jeg" eller "dette liker jeg ikke". Når det kommer til å gjennomføre ting i praksis blir jeg veldig usikker og jeg kunne godt tenkt meg hjelp med å se muligheter og løsninger når vi en dag skal begynne med denne oppussingen. Å leie inn en interiørarkitekt for å pusse opp et rekkehus føles litt vel drastisk - hvor kan man ellers få hjelp til sånt? Vi tenker å sette bort alt arbeidet, vil en malemester, snekker osv kunne sette seg ned med oss og snakke om fargevalg, plassering av kjøkkenøy osv? Eller forventer de å bare få ferdige instrukser av oss som de gjennomfører?

Anonymkode: 5525f...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...