Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

*huff* Jeg har tabba meg ut og kommet over en privat fil på datamaskinen til kjæresten min. Jeg er fullstendig klar over at min snoking er uakseptabel og jeg skjemmes...men gjordt er gjordt.. så nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal gjøre med følgende...

Jeg fant nakenbilder og erotiske privatopptak av hans ekser.

Han har fortalt meg tidligere at han har tatt bilder og film, noe jeg synes er helt ok. Jeg har selv tatt bilder av meg og gitt til han... MEN det jeg reagerer på er at alle disse bildene ligger lagret på samme fil... Har faktisk vært så naiv å tro at han ikke lenger oppbevarte disse eks-minnene...

Jeg har alltid vært 100% ærlig med han og vet at jeg kommer til å få problemer med å holde denne nye viten tilbake...

Jeg ønsker ikke å holde det imot han og jeg er ydmyk på min snoking, men jeg må innrømme at det svir i sjalusien...

Hva ville du ha gjordt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snoking er ikke bra, men det du fant var verre. Konfronter han.

Gjest Anonymous
Skrevet
Snoking er ikke bra' date=' men det du fant var verre. Konfronter han.[/quote']

Sier meg enig!

Hadde ikke likt det om kjæresten min beholdt nakenbilder/-filmer av ekser.

Og hadde heller ikke likt å få nakenbilder av meg skuffa inn i samme fil som dem!!

Skrevet

Kunne vært jeg som skrev dette innlegget for 2-3 år siden.

Jeg fant nemlig også noen bilder av eksens hans, og ble skikkelig sint. Rasende faktisk. Kjæresten min skjønte ikke hvorfor jeg ble så sint. Han sa han aldri så på de, noe som stemte (jeg sjekket når de var blitt åpnet sist). Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal ta vare på slike filer. Hadde det vært papir-bilder hadde det vært noe annet.

Jeg sa (dvs hylte) det til han, vi kranglet masse (ble nesten slutt), han slettet de til slutt. I ettertid var jeg mest overrasket over at han ikke skjønte at slikt ikke er akseptabelt.

(merker jeg blir litt irritert av å bare tenke på dette)

Hehe, lurer på hvor hjelpsom jeg egentlig er nå. Men anyway, du må si dette til han. Forhåpentligvis reagerer han bedre enn min kjæreste (som heldigvis er normal på alle andre områder enn bilder-av-eksen-greiene).

Gjest Rimfrost
Skrevet

Eller slett alt du finner av nakenbilder og filmer. Og konfronter han hvis han "savner" det.

Skrevet
Eller slett alt du finner av nakenbilder og filmer. Og konfronter han hvis han "savner" det.

Det tror jeg faktisk jeg ville ha gjort! Han tør sikkert ikke spørre heller :ler::wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det tror jeg faktisk jeg ville ha gjort! Han tør sikkert ikke spørre heller :ler::wink:

haha:) det hadde kanskje jeg gjort også... Nå HAR jeg snoket på maskina hans og ikke funnet noe tvilsomt, så OM han har bilder av ekser er de langt ute av hverdagslivet hans. Men vi har vel også snakket om dette og jeg vet at han ikke har andre enn noen få normale bilder (igjen) av eksene. Og det har jeg da også selv - ser aldri på dem, og hvis jeg gjør det forbinder jeg ingen følelser til dem lenger. Må si jeg hadde reagert om han tok vare på erotiske bilder/opptak av ekser - og tenkt på hva han ville gjøre dersom det blir slutt mellom han og meg. Derfor er jeg glad han virker som han har et pragmatisk og anstendig forhold til sånt, så trenger jeg ikke frykte verken offentliggjorte nakenbilder, trusler fra sjalu ny-kjærester osv. Og kan slappe av hvis vi har lyst til å ta slike bilder selv.

Synes du skal konfrontere han med dette.

Skrevet

Det hadde vært dødsbra å bare slette dem å se om han reagerte, det spørs bare om du klarer å ikke si noe, det er jo ikke så lett å holde inne i seg.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart det hvertfall, hadde blitt helt rasende :roll: Men det skulle bare mangle, hvorfor skal man bevare sånne bilder av x'en liksom? Det blir helt feil..

Skrevet

Slett dem!

Ta oppgjøret når det kommer, noe det sannsynigvis aldri gjør. Flaut å spørre deg om du har sletta de.

Gjest på nett
Skrevet

Ja, det hadde vært morsomt om du hadde slettet dem.

Jeg for min del er overrasket over at dere tør å la kjærestene ha nakenbilder og erotiske bilder av dere liggende på pc'n. For hva hvis dere blir skikkelig uvenner den dagen det blir slutt, og plutselig er bildene spredt utover til alle og enhver som hevn. Har jo vært nok av slike tilfeller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja slett dem, det hadde jeg gjort, kult :hoho:

Skrevet

Først har hun snoket i hans saker og så anbefales det at hun skal slette ??? :o

Hun må jo ta det opp med han.

Gjest the imp
Skrevet

Det hadde jo forsåvidt vært den morsomste løsningen om hun slettet dem og ventet på en eventuell konfrontasjon. Men jeg ville vel ikke akkurat anbefalt den løsningen.

Jeg er en person som er for at man skal få beholde minner fra tidligere forhold, men akkurat den situasjonen var jo en smule verre enn om man kommer over gamle feriebilder etc. Uansett synes jeg ikke hun har rett til å forlange at han skal slette dem. Selv om jeg selv også hadde blitt rasende og såret i første omgang så er dette faktisk hans bilder.

Tror jeg etter å ha hylt og rast litt hadde bedt ham om å brenne dem ut på en cd eller noe sånt, og deretter slettet dem fra pc-en. Dermed hadde han hatt dem dersom han hadde hatt et enormt behov for å ta vare på dem, men samtidig hadde jeg sluppet at de lå på pc-en hans.

Skrevet

Ærlig talt, det er faktisk hans PC og hans bilder. Så lenge han ikke runker til bilder av eksen på en fast basis så er det heller ikke din sak.

Selv om det nok er aldri så fristende å slette hele sulamitten, så er det faktisk å gå for langt synes jeg... Men jeg lo av ideen :ler:

Innrøm at du har snoket, og spør ham om det. Men han har lov til å beholde dem hvis han vil det. Sannsynligvis er det noe han har der fordi han synes det er litt moro, ikke fordi han har spesielle følelser for disse eksene.

Og moralen er: Det er oftest best for en selv å ikke snoke, fordi det er lett å mistolke det man kan finne.

*moralsk i dag*

Skrevet

kom på noe, lurer på om x`ene vet at disse bildene/klippene ikke er sletta. :klø:

(ikke at det har noe med saken å gjøre da)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Lagre dem, brenn bildene over på en cd. Så sletter du det som ligger i mappen. Så når han kommer til deg og er forbanna fordi alle bildene er slettet og det var undøvendig og barnslig og alt det der, kan du vifte med CD'en og si "er det denne du savner?" , og så legge frem hvor forbanna du er, og hvis han virkelig respekterer deg så knekker dere cd'en sammen :)

Pose og sekk!!

Gjest the imp
Skrevet

Bare litt nysgjerrig her, ville dere gitt de samme rådene om det gjaldt noen helt vanlige bilder? Eller er det kun fordi det er nakenbilder det gjelder?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nakenbilder er jo litt mer spesielt enn vanlige bilder da..?

Gjest the imp
Skrevet

Ja, jeg er helt enig i at det er litt mer spesielt. Jeg bare lurte jeg :) Har nemlig vært i diskusjoner før, der folk mener man skal slette/brenne/ødelegge alt. Derfor er det litt morsomt å vite om det er pga nakenbildene, eller om de ville ment det samme hvis det hadde vært vanlige bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...