Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tar vi Norges bloggfrie dag. Vi skal ikke inn på noen blogger. Ta fri fra det syke motebildet,  og sponsede reklamer. Der du blir fortalt at DET produktet er så bra.

Så slipper vi å irritere oss. Skrive ditt om bloggere.  La de få puste ut en helg. Vise at verden klarer seg uten reklame.

Klarer du å la være å gå inn på bloggere?

Så ha en fin lørdag og søndag.

Dette er skrevet uten sponsing.

Anonymkode: f3019...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en hvilken som helst annen dag. Jeg trenger faktisk ikke et tiltak for å ikke oppsøke dette våset. De som trenger seg er nok imidlertid ikke så interessert i å følge et påfunn fra en tilfeldig bruker på et internettforum. 

Anonymkode: da570...2a1

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tar vi Norges bloggfrie dag. Vi skal ikke inn på noen blogger. Ta fri fra det syke motebildet,  og sponsede reklamer. Der du blir fortalt at DET produktet er så bra.

Så slipper vi å irritere oss. Skrive ditt om bloggere.  La de få puste ut en helg. Vise at verden klarer seg uten reklame.

Jeg leser ikke blogger.  God helg til deg også :hjerte:

Anonymkode: ce20a...3e8

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bloggfri dag hver dag allerede.

• Liker 3
Skrevet

Glad jeg ikke lever i din verden ts, høres slitsomt ut.

Skrevet

Jeg leser lite blogger. Bare matblogger. Leser jo alltid kritikk om bloggere her inne,ogod når jeg ser hvor mye besøk de har...så er det mange her inne. De vet alt om de....

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg er ikke avhengig av bloggere, så jeg har alltid blogge fri.

Skrevet

Jeg leser blogger når jeg har lyst og lar være når jeg ikke har lyst. Klarer heldigvis å regulere dette selv. Følger forresten bare blogger som jeg blir i godt humør av å lese - der jeg finner ro og inspirasjon. Blogger som irriterer meg eller som får meg til å føle kroppspress eller kjøpepress har jeg selvsagt luket ut allerede! 

Anonymkode: 39163...24c

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bloggfritt år, og hatt det i mange år. Da blogger ikke er noe jeg gidder å bruke tid på.

Skrevet

Jeg er med (hvis ikke «Jeg Gikk Bare I Boden En Tur» skriver noe interessant, da...).

Anonymkode: 7c382...0d2

Skrevet

Jeg er med. Kommer til å lese her på Rampelyset uansett da. Så med mindre noen skriver noe interresant uten å ta med Imgur, så skal jeg unngå å gå inn på blogger. 

Anonymkode: e7a33...624

Skrevet

Har til dags dato ikke funnet noen blogger som har noe fornuftig å si over tid, så hver dag er allerede en bloggfri dag.

Anonymkode: 630d1...d15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...