AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Syns dere damer det gjør noe at mannen deres er mindre erfaren enn dere? Fleste jenter debuterer jo tidligere enn gutter og har flere sexpartnere. Så bare lurer på om det gjør noe hvis mannen du blir sammen med har hatt få, selv om du har hatt mange foreksempel?Anonymkode: 2559a...855
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Nei, det betyr ikke noe. Anonymkode: cd971...3ec
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Jeg har ikke hatt mange men har vært sammen med menn med mindre erfaring. Det jevner seg uansett raskt ut så jeg synes ikke det gjør noe om det er en forskjell i erfarenhet. Anonymkode: 2d24f...8f2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Dama mi tok jomfrudommen min når jeg var 18 og vi har vært sammen ganske lenge. Hun liker å ta styringen i senga siden hun er mere erfaren. Har likssom blitt sånn naturlig. Hun hadde ganske mange partnere fra hun var 14 til vi ble sammen. Jeg tenner på at hun er så erfaren og jeg forguder henne, siden hun er så flink i senga og selvsikker. Men kan det hende at hun savner en mere erfaren gutt noen ganger, selv om hun elsker å ha sex med meg? Hun sier at hun blir kåt at jeg er den eneste hun har hatt sex med og at jeg setter sånn pris på å ha sex med henne. Anonymkode: 2559a...855
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt mange men har vært sammen med menn med mindre erfaring. Det jevner seg uansett raskt ut så jeg synes ikke det gjør noe om det er en forskjell i erfarenhet. Anonymkode: 2d24f...8f2 Okei. Men er det sånn at du føler du må ta litt kontroll under sexen siden du er mest erfaren, eller har det jevnet seg ut etter hvert? Anonymkode: 2559a...855
Gjest Sonic Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Liker det, da får jeg det slik jeg vil
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Fordi i det siste har hun hintet litt frempå på en tullete tone at det hadde vært spennende å prøve trekant, eller at hun har sex med en annen hvis vi er på ferie eller lignende. Og spurt om det er noe jeg kan tenne på. Tror dere hun fantaserer om å ha med andre, eller at det bare er en fantasi? Anonymkode: 2559a...855
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, Sonic skrev: Liker det, da får jeg det slik jeg vil Hehe du liker at gutten er mindre erfaren enn deg? På hvilken måte da? Dama mi sa at det er lettere å forme en uerfaren gutt seksuelt enn en som har masse erfaring og preferanser. Kan nok stemme, siden jeg forguder alt hun gjør Anonymkode: 2559a...855
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei. Men er det sånn at du føler du må ta litt kontroll under sexen siden du er mest erfaren, eller har det jevnet seg ut etter hvert? Anonymkode: 2559a...855 Ikke egentlig Anonymkode: 2d24f...8f2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 Har ikke noen fantasier om andre enn henne siden hun tenner meg veldig. Men kan jo hende hun avantil savner en dominant gutt kanskje? Men hun pleier alltid å like å bruke latex og ta på meg håndhjern og være fristerinne og ha rollespill, så tror hun liker det veldig godt da. Hun syns ikke det gjør noe hvis jeg kommer litt fort, for da kan vi bare ta flere runder osv. Men ble litt bekymret da hun nevnte det med trekant likssomAnonymkode: 2559a...855
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #11 Skrevet 10. november 2017 Hvor vanlig er det egentlig å oppfylle fantasiene til partner? Anonymkode: 2559a...855
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå