AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Jeg er 28 år. 2 barn. Treffer egentlig kun menn på min alder, men de jeg har møtt er umoden, uerfaren og usikker på seg selv. Dessuten vil mange ha barn på sikt. Nå er jeg lei.. Tenker å ha et spenn på mellom 10-14 år eldre enn meg. Men det har jo ingen modenhetsgaranti såklart☺ Redd jeg "angrer" når jeg er 40 (hvilket er ungt mener jeg) og gubben er 54 liksom! 14-15 år er jo mye? Erfaringer? Noen av de Jeg prater med har barn på 19-20 og jeg er jo "bare 8 år eldre enn det. Jeg skal på en date i helga, han er 41☺ Og har tenårings barn. Kan ikke akkurat velge og vrake med barn inne i bildet... Anonymkode: 14198...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år. 2 barn. Treffer egentlig kun menn på min alder, men de jeg har møtt er umoden, uerfaren og usikker på seg selv. Dessuten vil mange ha barn på sikt. Nå er jeg lei.. Tenker å ha et spenn på mellom 10-14 år eldre enn meg. Men det har jo ingen modenhetsgaranti såklart☺ Redd jeg "angrer" når jeg er 40 (hvilket er ungt mener jeg) og gubben er 54 liksom! 14-15 år er jo mye? Erfaringer? Noen av de Jeg prater med har barn på 19-20 og jeg er jo "bare 8 år eldre enn det. Jeg skal på en date i helga, han er 41☺ Og har tenårings barn. Kan ikke akkurat velge og vrake med barn inne i bildet... Anonymkode: 14198...5f7 Han blir jo også pensjonist mange år før deg, hvis du velger en som er mye eldre enn deg. Han har da kanskje lyst til å bo i syden halve året feks, og du kan ikke bli med.. Anonymkode: e646b...a61 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han blir jo også pensjonist mange år før deg, hvis du velger en som er mye eldre enn deg. Han har da kanskje lyst til å bo i syden halve året feks, og du kan ikke bli med.. Anonymkode: e646b...a61 Det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang, men godt poeng. Anonymkode: 14198...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Det er nok lurt å snakke om hva han tenker å gjøre som pensjonist. Det kan jo hende at han ikke har lyst til å være i syden også. Anonymkode: e646b...a61 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han blir jo også pensjonist mange år før deg, hvis du velger en som er mye eldre enn deg. Han har da kanskje lyst til å bo i syden halve året feks, og du kan ikke bli med.. Anonymkode: e646b...a61 Ja, det er en dritvanlig problemstilling. Ts, go for it. De jeg kjenner som har 10-15 år eldre partner har det helt fint! Det er ikke veldig stor aldersforskjell. Hun som har ektemann som er 20 år eldre har slitt litt, særlig etter at han ble pensjonist. Anonymkode: e92a2...55f 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Har lest at menn faktisk ikke er emosjonelt modne før de er 43. Jeg dater også bare eldre menn og har god erfaring med det, blitt mye tryggere på meg selv som kvinne og lært mye av de mellommenneskelige relasjonene jeg har hatt med eldre menn (35-45) , følt meg tatt mye mer seriøst og mye mer verdsatt, mye mer givende å konversere med de for det går i litt dypere ting enn hva han og bestekompisen gjorde sist gang de var på fylla, og for å ikke snakke om mye mye bedre sexliv Anonymkode: c1d54...65d 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han blir jo også pensjonist mange år før deg, hvis du velger en som er mye eldre enn deg. Han har da kanskje lyst til å bo i syden halve året feks, og du kan ikke bli med.. Anonymkode: e646b...a61 Det er vel en ikke-problemstilling om man er i et langvarig og seriøst parforhold med noen man elsker. Da flytter man ikke bare så fort man har lyst og mulighet, men lever og planlegger livet rundt partneren sin. Anonymkode: c1d54...65d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Er det ikke lettere å ta en på 25? De fleste av dem vil ikke ha barn på 100 år. Enten det er en umoden 25 åring eller en fyr som er mye eldre enn deg får du jo litt samme problem: sex er kanskje det enste man har å hente fordi man har lite til felles og sånn sett kommer du bedre ut av det med noen på din egen alder. Anonymkode: 004d7...88e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er en dritvanlig problemstilling. Ts, go for it. De jeg kjenner som har 10-15 år eldre partner har det helt fint! Det er ikke veldig stor aldersforskjell. Hun som har ektemann som er 20 år eldre har slitt litt, særlig etter at han ble pensjonist. Anonymkode: e92a2...55f Enig, signerer! Anonymkode: c1d54...65d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 Tror ikke det blir noe problem i det hele tatt. Når du finner en du liker så betyr ikke alderen så mye lenger. Og når du er 40 så er det jo ikke sikkert du syns en i 50 årene er så gammel. Er jo veldig stor forskjell på 50 åringer😊Men det er nå en god stund til du er 40 også,så ville ikke brukt så mye energi å tenke på det. Møt de mennene du føler for😊 Anonymkode: 87c28...480 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #11 Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke lettere å ta en på 25? De fleste av dem vil ikke ha barn på 100 år. Enten det er en umoden 25 åring eller en fyr som er mye eldre enn deg får du jo litt samme problem: sex er kanskje det enste man har å hente fordi man har lite til felles og sånn sett kommer du bedre ut av det med noen på din egen alder. Anonymkode: 004d7...88e Hvorfor det? Jeg datet en på 41 til i sommer og vi hadde bra sex. Han slet litt med ereksjon da🤤 Vil ikke ha en umoden valp på 25! Vil ha en som verdsetter meg og tar meg seriøst. Anonymkode: 14198...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #12 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ikke lettere å ta en på 25? De fleste av dem vil ikke ha barn på 100 år. Enten det er en umoden 25 åring eller en fyr som er mye eldre enn deg får du jo litt samme problem: sex er kanskje det enste man har å hente fordi man har lite til felles og sånn sett kommer du bedre ut av det med noen på din egen alder. Anonymkode: 004d7...88e Hva mener du er samme problemet? En eldre mann vet å ta ansvar for å hjelpe til med å holde huset reint og føler ikke at han nettopp har kommet ut av redet hjemme der mor gjorde det og ikke enda gidder å gjøre det selv så han forventer dama gjør det som en i tyve årene gjør, en eldre mann har mer livserfaring og kan snakke om flere ting enn en yngre, man kan fint ha felles interesser med en eldre mann, en eldre mann har mer respek for kvinner for han er ikke vokst opp i generasjon fuckboys, og eldre menn er mye mer reflekterte og visdomsfulle både på utvendige temaer, og sin innvendige vekst og utvikling. Når jeg datet menn på min egen alder så var det hovedsakelig frustrasjon, usikkerhet, useriøshet, tafatthet, ansvarsfraskrivelser osv som gjaldt i relasjon med disse mennene. Anonymkode: c1d54...65d 2
Gjest yeans Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 Det er da mange menn på 40 + som er verpesyke. Mer enn andre faktisk.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Skrevet 9. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du er samme problemet? En eldre mann vet å ta ansvar for å hjelpe til med å holde huset reint og føler ikke at han nettopp har kommet ut av redet hjemme der mor gjorde det og ikke enda gidder å gjøre det selv så han forventer dama gjør det som en i tyve årene gjør, en eldre mann har mer livserfaring og kan snakke om flere ting enn en yngre, man kan fint ha felles interesser med en eldre mann, en eldre mann har mer respek for kvinner for han er ikke vokst opp i generasjon fuckboys, og eldre menn er mye mer reflekterte og visdomsfulle både på utvendige temaer, og sin innvendige vekst og utvikling. Når jeg datet menn på min egen alder så var det hovedsakelig frustrasjon, usikkerhet, useriøshet, tafatthet, ansvarsfraskrivelser osv som gjaldt i relasjon med disse mennene. Anonymkode: c1d54...65d Det siste er nettopp min erfaring☺ Dessverre. Eksen min på 28 er svært umoden. Og alle andre menn jeg har datet dette året! Han på 41 var okei og behandlet meg fint, men hadde litt manglende kjemi der. Anonymkode: 14198...5f7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #15 Skrevet 9. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg datet en på 41 til i sommer og vi hadde bra sex. Han slet litt med ereksjon da🤤 Vil ikke ha en umoden valp på 25! Vil ha en som verdsetter meg og tar meg seriøst. Anonymkode: 14198...5f7 Det er det som er problemet med 'eldre' menn. Har dårlig erfaring med menn som har bikka 40 på det området. Anonymkode: 94cc5...d84 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #16 Skrevet 9. november 2017 2 minutter siden, yeans skrev: Det er da mange menn på 40 + som er verpesyke. Mer enn andre faktisk. Jeg dater menn med store barn, omtrent ute av redet. Vet at de liker barn og at de ikke vil ha flere. Vinnvinn situasjon for meg som småbarnsmor. Anonymkode: 14198...5f7 3
Horten Market Skrevet 9. november 2017 #17 Skrevet 9. november 2017 Ta en titt på farmen og de gutta der som er i 40-årene. Hehe ... Fyren på 21 er mer moden enn dem. 4
Horten Market Skrevet 9. november 2017 #18 Skrevet 9. november 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er problemet med 'eldre' menn. Har dårlig erfaring med menn som har bikka 40 på det området. Anonymkode: 94cc5...d84 Hva?! Menn i 40-årene med ereksjonsprobemer, da må det være en underliggende sykdom. Lillemann er konstruert for å fungere upåklagelig i hele livsløpet. Selv planlegger jeg kull nummer fem når jeg blir 70. Stiller meg til disposisjon for unge KG-kvinner, som forhåpentligvis eksisterer fortsatt i den fjerne fremtid. Endret 9. november 2017 av Horten Market 5
Perle Skrevet 9. november 2017 #19 Skrevet 9. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg datet en på 41 til i sommer og vi hadde bra sex. Han slet litt med ereksjon da🤤 Vil ikke ha en umoden valp på 25! Vil ha en som verdsetter meg og tar meg seriøst. Anonymkode: 14198...5f7 Hvorfor kan ikke en mann ta deg seriøst fordi han er ung? De er kansje uerfarne og mangler livserfaring, men de har ingen «bagasje», og er fordomsfrie. Det betyr ikke at de ikke er seriøse. Hilsen «gamla» på 33 med mann på 25. 2
Horten Market Skrevet 9. november 2017 #20 Skrevet 9. november 2017 (endret) 8 minutter siden, Perle skrev: Hvorfor kan ikke en mann ta deg seriøst fordi han er ung? De er kansje uerfarne og mangler livserfaring, men de har ingen «bagasje», og er fordomsfrie. Så du tror det? Faktum er at mennesker normalt blir rundere i kantene med årene. Mer aksepterende for ulikheter og overbærende med feil andre gjør. Men det er naturligvis stor forskjell på folk. En 40-åring kan være mindre moden enn en 25-åring. TS har nok bare vært uheldig. Endret 9. november 2017 av Horten Market 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå