Gå til innhold

Kunne du jobbet som noe av dette?

Yrker  

56 stemmer

1. 1. Kunne du tenkt deg å jobbet innenfor noen av disse yrkene?

• Politiker
      1
    • Advokat
      4
    • Tannlege
      2
    • Prest
      1
    • Lærer
      11
    • Psykolog
      10
    • Kokk
      2
    • Journalist
      5
    • Bussjåfør
      1
    • Arkitekt
      7
    • Elektriker
      7
    • Pilot
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagd en pool over, hvor det er mulig å velge flere alternativer. Ta gjerne med en liten beskrivelse yrkene. Både de du tror du ville passet i, og motsatt.

Anonymkode: 5f608...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forglemte å krysse av på flervalg, så da blir det yrket du har mest lyst til å prøve ut, som du eventuelt stemmer på.

Skrevet

Det går ikke å trykke flere alternativer..

Anonymkode: 9e394...c9d

• Liker 1
Skrevet

Velger advokat siden jeg holder på å utdanne meg til jurist. 

Anonymkode: d6ec6...724

Skrevet

Pool. 

Anonymkode: a6ef4...116

• Liker 2
Skrevet

Ikke akkurat særlig interessante yrker. Kunne nok valgt psykolog om jeg kunne fordype meg med å forske på kriminalpsykologi. 

Anonymkode: d46e5...c8f

Skrevet

Dytt

Skrevet

Lærer og elektriker.

Synes elektronikk og sånt er spennende. Vet jo at det å faktisk ta fagbrev som elektriker er annerledes enn å se på eksperimenter og sånt men synes det er gøy.

Lærer på vgs kunne jeg lett vært. Barneskole virker stress og ungdomsskole greit nok. Ville ikke vært lærer på en østkantskole... (bør på østkanten selv)

Skrevet

Journalist og jurist kanskje men ikke advokat. Psykologi hadde vært interessant å studere men ikke det å være psykolog.

Anonymkode: 5083c...967

Skrevet

KanJournalist og arkitekt (bortsett fra at jeg ikke har hverken tegne - eller skrivetalent :P 

Anonymkode: 924e4...d23

Skrevet (endret)

Journalist er det eneste som frister her. Jeg er glad i å skrive og kunne fint levd av det. Kokk hadde vært noe annet da jeg faktisk liker å lage mat nå og ikke er den verste til å lage god mat. Bare synd at nesten alle steder kokker jobber er så ufattelig stressende og hardt arbeid. Hadde det vært mindre stress og kjør kunne jeg kanskje jobbet deltid som kokk, bare for å få lov til å lage god mat til folk :laugh:

Lage mat er mye mer gøy når det er for kosens skyld og ikke middager man omtrent må hive ut fra kjøkkenet for å rekke til bordet i tide.

Endret av TinyBean
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Psykolog, det er et yrke jeg kunne hatt.

Skrevet

Arkitekt ^^, Jeg liker å følge med på sånt og synes det ser spennende ut. 

Eventuelt også kokk, ettersom jeg liker å lage mat ^^, 

(Psykolog nei takk- noen mennesker er "energisugere". Jeg kan ta alt inn over meg og bli fysisk og psykisk sliten selv). 

Skrevet

Kunne muligens jobbet som elektriker eller advokat, men har kanskje litt for mye høydeskrekk til at jeg ville egnet meg som elektriker. De må jo kravle rundt på de merkeligste steder. 

Prest og politiker er totalt uaktuelt :ler: . 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Eneste av de jeg kunne tenkt meg å jobbe som er arkitekt.

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg kunne nok trivdes som arkitekt. Det verste yrket for meg av de du nevner er psykolog. Jeg hadde funnet det uutholdelig å høre folk snakke om problemene sine hele dagen. Det høres fryktelig usympatisk ut, men jeg synes det virker drepende kjedelig å jobbe med mennesker. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Arkitekt. Har alltid interessert meg for det,og har tegnet utallige hus :-)

Journalist. Ikke i Se og Hør,men mer seriøs. Liker research og å finne sammenhenger og å avdekke.

Men helst ville jeg vært privat etterforsker :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...