AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Jeg spør fordi jeg er veldig betatt av en mann på min alder, i 20 årene. Jeg har alltid slitt litt på vennefronten, er introvert og vært veldig stille og sjenert. Dette har jeg klart å jobbe meg litt unna, ved å lære meg sosiale koder. Masse mennesker og konstant prat kan for meg bli for mye. Dessverre har nok folk tolket dette som avvisning, arroganse eller lav interesse fra min side. Men jeg har og har hatt venner. Han jeg er forelsket i, er veldig utadvendt. Ikke det at han skriker så høyt, er ute og fester oh holder showet. Men han har masse venner av begge kjønn. Han er også veldig generøs med hjerter, så om han er seriøs når han har sendt det til meg er vanskelig å vite. Han sendte et herte til storyen min privat på insta en gang. Men kan kommentere med hjerter på bildene til andre folk og. Jeg tenkte at kanskje dette er jenter han holder på med, men kunne liksom ikke skjlnne det heller jtifra de jentene. Så fant vel tilslutt ut at dette ikke var noe intimt. Han har prøvd å bli kjent med meg. Han skrev rett ut hva han mente ang meg, at jeg var vanskelig å tolke, at han likte meg svært godt og ville bli kjent. Jeg tok ikke sjansen. Var så redd for st jeg skulle vli for kjedelig for ham og for å få sterkere følelser. Men siden jeg selv er varmere mot mine nære venner som kjenner meg, enn jeg er mot utenforstående, så lurer jeg på om han må være en falsk person at han egentlig ikke bryr seg, og at han sikkert har masse jenter på si som ikke vet om hverandre. for å beskrive han ellers som person, er han opptatt av individer og ikke grupper. Han hater krig, stempling, negativitet og slike ting. Han tør gi uttrykk for sine følelser. Har aldri hørt noe negativt om han. Anonymkode: 16dc0...388
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Jeg skjønte ikke det med hjerte på instagram. Mener du sånn som blir når man trykker liker på et bilde? Anonymkode: d8400...970
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ikke det med hjerte på instagram. Mener du sånn som blir når man trykker liker på et bilde? Anonymkode: d8400...970 Nei, hjertekommrntarer. Anonymkode: 16dc0...388
Gjest yeans Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Når han sier han vil bli bedre kjent etter at han ga et hjerte på privaten så veier kontakten med deg litt tyngre enn de andre vil jeg tro. Det er mange som er veldig hjertelige på sosiale medier (åpne profiler) gir hjerter og kommenterer, uten at det betyr noe mer enn det. Syns faktisk det er fint å se, spesielt når det skrives så mye dritt på sosiale medier. At han følger mange betyr ikke at alle disse betyr like mye. Han kan fortsatt ha en indre lukket sirkel av de aller næreste.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Nei han trenger absolutt ikke være falsk. Folk som har masse venner har gjerne det fordi de er åpne og varme, andre fordi de har stort bekreftelsesbehov. Noen er overfladiske, andre er overfladiske med mange men ikke alle, og noen er bare genuint glad i folk. Hva han er finner du bare ut med å bli kjent med han, han virker uansett genuint opptatt av deg siden han er såpass direkte på at han vil bli kjent med akkurat deg selv om han strør om seg med hjerter i øst og vest. Gi han en sjanse og se hva som skjer? Anonymkode: 9e463...fe0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Det faktum at han har mange venner sier ikke så mye, det kan være både en kjiping og en rettferdig en som har en stor krets. Bli kjent med hans venner og du blir kjent med han. Magefølelse, magefølelse, magefølelse. Respekt, respekt, respekt. Respekter deg selv Slappe av Leke uskyldig Være seriøse Føle frihet sammen Trygge øyne -det er der sjelen bor. Respekter deg selv Elsk Fin mann du finner deg, uansett når. Anonymkode: fe82a...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå