Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på jobbreise, jeg har fått noe luftveisgreier med høy feber og hoste. Blir fullstendig slått ut! Det verste med det er altså det å måtte opp og få ungene av gårde, matpakke, rydde. Legging og masing. De er ganske store, men allikevel. Det blir mange dager til, så håper det letner snart. 

Vil bare syte litt. 😷😝

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt å være syk og ha barn og må gjøre alt alene! God bedring til deg :)

Skrevet

Det er lov å syte. God bedring til deg!

Anonymkode: 5c713...48d

Skrevet

God bedring. Jeg er 100% alene med 2 barn, og det er virkelig ikke gøy å være skikkelig syk da. Verste har vært da vi alle 3 hadde omgangssyke samtidig, og de var så små, at jeg måtte vaske sengetøy, klær og etter de hele tiden, mens jeg selv kastet opp. Så hadde jeg så kraftig lungebetennelse, at de ville legge meg inn på sykehus, da jeg nesten ikke pustet, men det gikk ikke, da ingen kunne ha barna mine. Men man blir frisk igjen.

Anonymkode: 3bb3f...9e7

• Liker 2
Skrevet

Barna kan gjøre det meste selv med litt veiledning. 

Anonymkode: fd87a...aa6

Skrevet
9 timer siden, GodtNok skrev:

Mannen er på jobbreise, jeg har fått noe luftveisgreier med høy feber og hoste. Blir fullstendig slått ut! Det verste med det er altså det å måtte opp og få ungene av gårde, matpakke, rydde. Legging og masing. De er ganske store, men allikevel. Det blir mange dager til, så håper det letner snart. 

Vil bare syte litt. 😷😝

Drit i rydding, be ungene være ekstra greie og hjelpe til mer og kjør på med ibux og paracet i forkant av de verste arbeidsøktene så du får litt mer å gå på. Det går over! 

Anonymkode: 568b1...43a

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for trøst. 😊Eldste vekte meg i dag, hadde sovna igjen etter klokka. Hadde 38,7 da jeg sto opp, så det var en fæl frokost/matpakkelaging. Men nå er det bedre etter Paracet. Satser på at i morgen er det mye bedre! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...