Gå til innhold

Hva F?! Dr. Who skal bli en kvinne???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan spoile det for det; denne utgaven av Dr Who dør og en ny tar over innen få år. 

Omg. 

Anonymkode: 67863...b5d

• Liker 4
Skrevet

Hvor stor fan kan du være når du kaller karakteren Dr. Who?

Anonymkode: 878a7...909

• Liker 7
Skrevet

Enda noe mer som feministene har ødelagt. Trist og tragisk, bare trist og tragisk.

Anonymkode: 8b08d...e88

• Liker 3
Skrevet

Like før verdens undergang, nå.

I forhold til dette er jo Norges støtte til mord av unger i Jemen bare koselig.

Dette er virkelig verdt å kjempe mot! Ta til gatene!

• Liker 2
Skrevet

Velkommen etter.

Anonymkode: 7e9be...29c

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enda noe mer som feministene har ødelagt. Trist og tragisk, bare trist og tragisk.

Anonymkode: 8b08d...e88

Ja, selvfølgelig feministenes feil dette også. Hahahah. Du hadde vært rik om du hadde fått betalt for hver gang du skrev det på internett, skal du ikke snart begynne å gjøre noe litt mer konstruktivt og nyttig da? Noe som hvertfall er i pakt med virkeligheten? Kanskje gå deg en tur og snakke med noen ekte mennesker på gata i stedet for å sitte inne på internett hele døgnet å hate kvinnekjønnet fordi du har mommyissues eller ikke har turt å prøve deg på noen damer etter du ble avvist i åttende klasse? 

Anonymkode: 46583...de0

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes the Master funket som dame, så hvorfor ikke doktoren. Blir sikkert rart i begynnelsen, men jeg elsker Doctor Who så mye at jeg ikke ditcher det bare fordi doktoren skifter kjønn.

Anonymkode: 7e9be...29c

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Sorry, BBC, der mistet dere min interesse. Dr. Who er en mann. Basta finale. 

http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-40624288

Anonymkode: 8749c...9c4

Dersom du leser Doctor Who lore, så ser du at det er mulig for dem å skifte kjønn når de regenererer. Det blir som å si at det ikke finnes hobbiter i LOTR. Det er da skaperne av seriene som bestemmer hva som er lov i universene deres

Doctor Who er for øvrig er dårlig sci fi, kanskje med mindre du er tenåring og har lave standarder for hva som er bra. Om du er voksen så er det på tide å se noe ordentlig

Anonymkode: 64a3d...b0e

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Karakteren heter ikke Doctor Who. Han heter The Doctor

Uansett så er dette en ekstremt gammel nyhet.

Uansett så er det fremdels en mann det er bare det at han nå vil ha en kvinne kropp.

Uansett så gidder jeg ikke dømme noe før jeg faktisk ser henne som Doktoren.  

Jeg har uansett ikke noe problem med at den neste Doktoren er en kvinne.

Skrevet

De blodrøde feministene har vunnet en veldig viktig seier for all verdens kvinner!!!        

At små barn blir lemlestet og giftet bort mens de fremdeles går i barnehagen, er jo fullstendig uviktig...    

Anonymkode: d8b76...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...