Olse Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg bare lurte på om hvor lenge i forveien man kan kjøpe en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte i oktober og skal ikke gifte meg før i juni....det var FOR tidlig for meg, for jeg endte opp med å angre!!!Hvis du skal kjøpe en ny en lønner det seg nok å vente så lenge du kan med å bestille, for plutselig dukker det opp en annen som du kanskje liker ENDA bedre, og den angrende følelsen er IKKE god!!! Lykke til!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjøpte kjolen i januar, og gifter meg i juli. Har ikke angret ett sekund, men så går jeg heller ikke og "leter" etter kjoler lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjøpte kjole i september og skal gifte meg i juni.. Jeg har ikke angret, men jeg må innrømme at jeg kanskje ikke hadde endt opp med samme kjolen om jeg hadde begynt å lete senere. Ser jo så mange fine kjoler her på nettet (min finnes ikke på nettet) - men så er det kanskje dumt av meg å se på andre kjoler nå som jeg har kjøpt min?! Kjolen min kjøpte jeg på salg hos en brudesalong til 4200,- og jeg vet at den er veldig fin. Alle jeg har vist den til (IKKE brudgommen - han får ikke se den før dagen) sier at den er virkelig NYDELIG. Så jeg kommer nok til å være fornøyd på dagen. Men det kan altså lønne seg å ikke kjøpe alt for tidlig. Men vær allikevel ute i god tid sånn at ikke det blir mye stress. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjøpte kjolen i august, skal gifte meg i juni. Kjøpte altså kjolen 1 år på førhånd. Har definitivt ikke angret meg og har ikke sett en bedre kjole noen steder. Men sen er det jo å holde seg i samme størrelse, foreløpig har det gått bra og det er 3 1/2 mnd kvar så det ska vel gå grei...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte også min kjole i august og gifter meg nå som dere ser i April. På tross av alle de brudeshowene og salongene jeg har vært innom etter den gang angrer jeg ikke en plass og har virkelig funnet min drømmekjole Du vet når du har funnet kjolen du virkelig ønsker deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mars 2002 Har selv nettopp gått ned 6 kilo og har håp om at jeg skal klare enten gå ned litt til eller iallefall holde vekta. Siden jeg fortsatt bruker str. 44/46 og ønsker kjole som det er litt ermer på, føler jeg utvalget er forholdsvis dårlig. Var på en brudesalong hvor jeg ikke så en eneste kjole jeg kunne tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 6. mars 2002 #8 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte kjolen min forrige uke, skal gifte meg i juni. Begynte ikke å se før for en mnd siden, og da sa de på salongene at jeg nesten var litt sent ute! Dette fordi hvis man skal kjøpe så tar det ofte rundt 3 mnd. fra man bestiller før man får kjolen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #9 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte kjolen min i november, skal ikke gifte meg før i september, så jeg var ganske tidlig ute. Fant kjolen min på salg, derfor kjøpte jeg den så tidlig. Jeg kikker mye etter kjoler på nettet selvom jeg har kjøpt. Dette er kanskje litt dumt, siden det ofte får meg til å angre bittelitt på at jeg kjøpte så tidlig. Men på en annen side er det ikke sikkert de kjolene jeg ser der hadde vært fine til meg.. Merker at modellen som bærer kjolen, og hvordan bildet er tatt har mye å si for hva jeg synes om den. På det bildet jeg har funnet av min kjole, synes jeg ikke den ser noe fin ut i det hele tatt. Kjolen var så mye finere i virkeligheten. I andre tilfeller er det motsatt - kjolen ser finere ut på et bilde enn den i virkeligheten er. Når jeg angrer litt på kjolen min, henter jeg den bare frem fra skapet og prøver den på. Da får jeg igjen den følelsen jeg hadde da jeg falt for den i butikken, og blir like fornøyd igjen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 6. mars 2002 #10 Del Skrevet 6. mars 2002 Til Anni. Kan vi ikke få se et bilde av kjolen din da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #11 Del Skrevet 6. mars 2002 Å, ja! La oss få se bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #12 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg vil helst ikke legge det ut her, da jeg tror min kjære også titter innom disse sidene. (Må jo holdes hemmelig ) Men jeg skal sende deg en privat melding med link jeg så får du sett den _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-06 11:32 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 6. mars 2002 #13 Del Skrevet 6. mars 2002 Tusen tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 6. mars 2002 #14 Del Skrevet 6. mars 2002 Send til meg også da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 6. mars 2002 og meg, hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 6. mars 2002 #16 Del Skrevet 6. mars 2002 Og gjerne til meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #17 Del Skrevet 6. mars 2002 *Anni sender til alle* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 6. mars 2002 #18 Del Skrevet 6. mars 2002 Og meg Så skal jeg sende bilde av min til deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 6. mars 2002 #19 Del Skrevet 6. mars 2002 Til Anni: Jeg har sendt deg en privat mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 6. mars 2002 #20 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg valgte kjole 15. september, og gifter meg 8. juni. Da jeg tok på meg kjolen min , sa det bare pang! Det var kjærlighet ved første blikk, det er min drømmekjole! Jeg sluker fremdeles bilder av alle brudekjoler, men det er bare for å kunne si til meg selv "Ingen er så fin som min!". Til dere som angrer og lurer på om dere har valgt rett: Kanskje dere skulle tittet litt mer? For da jeg fant kjolen som var MEG, så var jeg ikke i tvil. Er det ikke den følelsen man bør ha , da? Uansett; lykke til alle sammen! Dere blir helt sikkert nydelige! Det er det lykken som sørger for 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå