PepsiMax Skrevet 9. november 2017 #1 Del Skrevet 9. november 2017 Noen som har erfaringer med satisfyer? Hva er forskjellen på alle de forskjellige feks 1, 2, 2 pro, pinguin osv? Er den like digg og gir de heftige orgasmene til "alle" som prøver slik som jeg leser alle steder? Bråker de mye? Skriv evt hvilke du har erfaring med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 9. november 2017 #2 Del Skrevet 9. november 2017 Tja... høres ut som om du lurer på akkurat det de har besvart her? http://www.sexleketøy.no/womanizer-vs-satisfyer/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 9. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2017 Takk Hører fortsatt gjerne om erfaringene til dere som har prøvd 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. november 2017 #4 Del Skrevet 10. november 2017 Womanizer er kjempebra. Men den er ikke for alle. Womanizer fungerer på meg, jeg får orgasme, opp til flere, likevel så liker jeg den ikke helt. Selvom jeg ikke liker den, så betyr det ikke at den er bra. For den er det. Man må nesten teste ut selv for å se om man liker den. Når det kommer til forskjell på womanizer og Satisfyer, har jeg kun prøvd womanizer (har prøvd 3 forskjellige modeller og liker pro w500 best.) Kunne ikke falt meg inn å prøve en kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 10. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2017 Bestilt en satisfyer 2 nå for å teste ut litt dog litt bekymret for hvor støyende den er. Jeg så en video på YouTube og trodde det var den jeg bestilte..skjønte etterpå at det var pro versjonen som visst skal være mye roligere Men, men..gleder meg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå