Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jeg har nå tatt en god del tester for å finne ut av min situasjon. Den er slik: jeg fikk typiske gravidsymptomer som kvalme, ømme pupper, murring i rygg, mye luft i magen og tisset ofte. Jeg tok babyplan sin stav test 4 dager før ikm og den var svak så jeg fortsette å sjekke dagene frem mot ikm og jeg har fått svak skyggestrek på alle 4. Jeg tok også cb early og cb+, som også viser svake streker. ( like brei,usikker på om det er blå eller grå farge) Siden jeg ikke har fått sterkere streker så regnet jeg dette som ikke gravid eller kjemisk graviditet og ventet på mensen. Den skulle komme for 2 dager siden, men jeg har kun fått brun utflod. Det er ikke mye men nok til at jeg må bruke truseinlegg. Det er ikke kommet noe skikkelig blod. 

Hva kan dette være? :-) Kommer tanta snart eller? 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde kjemisk så hadde jeg IKM på en lørdag. Fikk svake streker først torsdag og så fredag. Var ikke sterkere på lørdag men CB digital sa gravid 1-2 uker på selve IKM dagen lørdag. Hadde vond følelse pga strekene. Billigtest søndag var like svak som de andre. Test mandag (+2 IKM) var helt blank. Mensen kom helt som vanlig natt til tirsdag, uten spotting først. 

Det er min eneste erfaring jeg kan hjelpe deg med... 

Anonymkode: e058d...fbf

• Liker 2
Skrevet

Har ikke fått mensen enda, men fortsatt brun utflod til tider. 5-6 dager siden mensen skulle vært her nå. Fortsatt negativ tester, men skyggestrek på a1, clearblue og en lloyd test av et eller annet slag de solgte på apoteket. 

Håper det ikke er noe form for sykdom :-(

Skrevet

Bestill legetime og be dem ta en blodprøve for å se om du er gravid/har vært/mistet eller hva? Man får svar samme eller neste dag, så slipper du å svi av flere tester og får et sikkert svar! 

Lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...