Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Personlig skal jeg fredag se Idol, selvsagt. Vi skal være en god gjeng hjemme hos en venninne. Lørdag: jobbe fra 8-17, så på kino. Har lyst til å se National Treasure. Noen som har sett den? Søndag: Sove lenge, jobbe fra 13-19, hjem å se idol og spise pizza med min kjære. Altså, en ganske innholdsrik helg for min del...
Windy Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 For en gangsskyld skal jeg virkelig noe i helga... Reiser til London i morgen, kommer hjem søndag Der skal det (forhåpentligvis) brukes litt penger, og så skal vi se Phantom of The Opera på teater!
Gjest v. Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 fredag: sikkert drikke en del hjemme sammen med min kjære lørdag: feire bursdagen min hjemme sammen med noen venner, min kjære og enorme mengder alkohol søndag: forhåpentligvis i fin form, gå en tur til østensjøvannet kanskje?
chimp Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Tjaaa.... Skal ta en piercing i navlen! Kan jo bli spennende nok det...
Grooo Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Vi skal ha fest på lørdag Kombinert innflyttnigsfest (vi flyttet inn i oktober men har ikke kommet skikkelig i stand før nå) og bursdagsfest (jeg har (ikke) bursdag snart). Og ja, jeg har set National Treasure, den er ganske bra. Verdt å se.
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Jeg skal oppover til Oslo i helga. Gleder meg!
Eføy Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Jobbe, og ellers bare kose meg med kjæresten.
Maya22 Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Skal ikke noe spesielt til helgen,men neste helg skal jeg og elleve andre jenter til ei veninne å ha SKIKKELIG jentekveld. Gleder meg masse,for det er en stund siden jeg har funnet på no gøy!
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 På fredag skal jeg ut tror jeg, og på lørdag spise middag med noen venner.
Belba Skrevet 27. januar 2005 #11 Skrevet 27. januar 2005 Fredag: muligens fest, eventuelt slappe av hjemme Lørdag: konsert Søndag: kino Gleder meg! :-D
Gjest 1111 Skrevet 27. januar 2005 #12 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal mest sannsynlig spille rollespill i helgen
Belba Skrevet 27. januar 2005 #13 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal mest sannsynlig spille rollespill i helgen Åh, hva slags?
Gjest lmari Skrevet 27. januar 2005 #14 Skrevet 27. januar 2005 Fredag: jobbe 13.00 til 23.00, hjem og kose med sambo etterpå. Lørdag: Sløve hjemme på formiddagen, i 60-årslag til sambos onkel om kvelden... neida, det blir sikkert ok å treffe slekt igjen. Søndag: Sløve på formiddagen, jobbe fra 17.00 til 03.00. Ikke den mest spennende helgen, altså!
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #15 Skrevet 27. januar 2005 For en gangsskyld skal jeg virkelig noe i helga... Reiser til London i morgen, kommer hjem søndag Der skal det (forhåpentligvis) brukes litt penger, og så skal vi se Phantom of The Opera på teater! På teater eller er det musical du mener? Hvis det er musical du skal på, så kos deg, du får frysninger på ryggen!! Tror jeg har sett den.. tre ganger? Selv skal jeg slappe av med TV på fredagen, koooose meg i mitt eget selskap, har blitt litt mye styr med typen i det siste, så nå når han har reist bort skal det være deilig med litt stillhet her hjemme. På lørdag drar jeg også til London! Men jeg bare "mellomlander", skal ta toget ned til sørkysten der søsteren min bor, så på lørdagen er det selskap for sønnen hennes som blir ett år, min aldeles skjønne litt mulatt-"gudsønn" *stolt* Så på søndagen skal jeg vel være med dem, tenker jeg? Kose meg med engelsk tv Jeg begynner alltid å følge med på ting når jeg er der, så blir jeg helt stressa når jeg drar, hva skjer med ham som slo hun i Eastenders osv... Hehe, huff!
pusla Skrevet 27. januar 2005 #16 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal til Trondheim! :-) Blir sikkert en rolig helg der oppe, men gleder meg.
Amber Skrevet 27. januar 2005 #17 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal nordover! På fest... gleder meg til å treffe gamle kjente. Fredag kveld er kosekveld med family'n før jeg drar på lørdag. Søndag skal jeg sove leeenge på hotell, spise god frokost (hvis jeg ikke er i for dårlig form) og prate masse med min venninne som jeg ikke har sett på leeenge! FIn fin helg!
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #18 Skrevet 27. januar 2005 Ja. Denne helgen skal jeg faktisk noe kjekt. Jeg skal reise på ferie - lørdag setter jeg meg på flyet til Bangkok 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå