Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har alltid så bleik og gusten hud på vinteren. Det er så utrolig ubehagelig å føle seg så ufresh, spesielt på jobb. 

Synes ingenting hjelper. I fjor dro jeg til hudpleier og fikk en behandling. Samme dag var huden min veldig fresh og glødende, men dager etter var den tilbake til sitt gamle vante. Med andre ord en veldig dyr behandling for én dags effekt.

Det kan jo hende en annen behandling kan hjelpe, men vet ikke helt hva det skulle være.

Har egentlig hudpleie noe for seg? Føler man betaler mye for lite resultat. Har også prøvd diverse kremer som skal gi glød til huden, men foreløpig har ingen funket. Føles litt rart å gå til hudlege for "gusten" hud.

Blir veldig glad for alle råd/tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , men kun hudpleier behandling er som du har erfaring ingen langvarig løsning. Det beste er å gå til en hudpleier og få anbefalt produkter du kan bruke hjemme, eller lese deg opp på nett så sparer du penger og får kanskje enda bedre tips. 
For eksempel Elixir sin Niactil fuktighetskrem og nattserum gir glødende hud, og en fruktsyrepeel hjemme et par ganger i uker gjør underverker :)

Anonymkode: 7edde...e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...