Gå til innhold

Underdanig og annenrangs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg så tilsidesatt, underdanig og annenrangs rundt andre mennesker. Det er ikke jeg som legger opp til det selv da jeg er veldig bevisst på dette, og sånn 1 til 1 med venner går alltid greit. Men i situasjoner som omhandler en liten gruppe hvor de fleste ikke kjenner hverandre særlig godt, hvor noe skal diskuteres i en gruppe eller man skal samarbeide om noe så er det som andre helt tilsidesetter meg. Hvis vi er 3-4 stk i gruppa så ser de fleste bare på de andre og ikke på meg når de prater og mange sier ikke hei engang. Det er voksne folk vi snakker om. Er det fordi folk ikke er trygge på meg? Usikker på meg, eller ikke liker meg? Skjedd mange eksempler på dette i det siste og før også forsovet. Prøver bestandig å heve meg over det men er ikke til å unngå å legge merke til. Senest i ettermiddag sto jeg og prata med ei også kom det ei til som hørte til der og da så de bare på hverandre selv om jeg også sa ting og delvis var med i samtalen så godt det lot seg gjøre. Kjenner jeg blir sykt sint på folk pga dette

Anonymkode: f6849...960

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du ikke er høylytt nok. Le høyest, si hei først... og bruk da navn... f eks Hei Lena, for da må de svare. Lytt aktivt i samtalen, nikk, smil og si mm. og kom med innspill. 

Anonymkode: a4fe9...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...