AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Hva syntes dere om sexy undertøy bh og truse med knestrømpe og strømpeholdere? Hvordan har kjæresten/mannen din reagert da du gikk slik foran han? og hva syntes dere menn om det? Anonymkode: 71b9d...444 1
Arabella Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 (endret) Strømpeholder til knestrømper må da se snodig ut? Hvis jeg hadde vært mann og hadde sett dette, ville jeg fått latteranfall, tror jeg. Endret 9. november 2017 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 15 minutter siden, Arabella skrev: Strømpeholder til knestrømper må da se snodig ut? Hvis jeg hadde vært mann og hadde sett dette, ville jeg fått latteranfall, tror jeg. Hva mener du? Så det ser teit ut? Anonymkode: 71b9d...444
Arabella Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Så det ser teit ut? Anonymkode: 71b9d...444 Det ligger i ordet hva en strømpeholder er. Den skal holde strømpene oppe. Du bruker den ikke på knestrømper. Her kan du kanskje få noen ideer: MyMuse.no - Sexy Undertøy
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Det er sexy Anonymkode: b944d...d2f 1
stgirl Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Lange strømper festet til hofteholder eller vanlige stay-ups uten hofteholder, kombinert med høyhelte festsko er i alle fall noe min kjære ektemann fortsatt tenner skikkelig på, tiltross for flere år i lag. Bruker mest sorte, men også beige, hvite, brune og grå, også nettingstrømper. Da min mann er helt mørk i huden synes jeg gjerne kvite eller beige øker gnisten mest da de fremhever den voldsomme kontrasten mellom oss to. Føler meg rett og slett svært sexy og attråverdig og feminin som kvinne når jeg møter hans voldsomme maskulinitet slik... 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 2 timer siden, stgirl skrev: Lange strømper festet til hofteholder eller vanlige stay-ups uten hofteholder, kombinert med høyhelte festsko er i alle fall noe min kjære ektemann fortsatt tenner skikkelig på, tiltross for flere år i lag. Bruker mest sorte, men også beige, hvite, brune og grå, også nettingstrømper. Da min mann er helt mørk i huden synes jeg gjerne kvite eller beige øker gnisten mest da de fremhever den voldsomme kontrasten mellom oss to. Føler meg rett og slett svært sexy og attråverdig og feminin som kvinne når jeg møter hans voldsomme maskulinitet slik... Har hørt menn tenner av Høyhæler før også. Lurer på hvorfor Anonymkode: 71b9d...444
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 4 timer siden, Arabella skrev: Det ligger i ordet hva en strømpeholder er. Den skal holde strømpene oppe. Du bruker den ikke på knestrømper. Her kan du kanskje få noen ideer: MyMuse.no - Sexy Undertøy Her var det mye snadder ja.. Hadde dama mi kommet inn med høye hæler i sånt undertøy hadde det gått ei kule varmt kan du si😍 Hadde vært snar med å kaste henne ned på senga for å si det sånn Anonymkode: 26ae9...23d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hørt menn tenner av Høyhæler før også. Lurer på hvorfor Anonymkode: 71b9d...444 Fordi det er litt "horete" og frekt. Menn får assiosasjoner til ei fristerinne. Anonymkode: 26ae9...23d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 Dette er i hvert fall en slager her:-) Anonymkode: 1b37a...b96
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er i hvert fall en slager her:-) Anonymkode: 1b37a...b96 Mmmmm sexy Er det deg? Anonymkode: 26ae9...23d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mmmmm sexy Er det deg? Anonymkode: 26ae9...23d Hehe, jaa😄 Også på kjøkkenet da😯👋🏼😉 Anonymkode: 1b37a...b96
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jaa😄 Også på kjøkkenet da😯👋🏼😉 Anonymkode: 1b37a...b96 Hehe woow😄 Sexy😉 Hvordan ser den ut bakfra? Du har god smak på undertøy👌🏻👍 Anonymkode: 26ae9...23d
stgirl Skrevet 13. november 2017 #14 Skrevet 13. november 2017 På 9.11.2017 den 22.01, AnonymBruker skrev: Fordi det er litt "horete" og frekt. Menn får assiosasjoner til ei fristerinne. Anonymkode: 26ae9...23d He, he, tror heller jeg vil snu litt på det...; "Fristerinner" og "horer" bruker høye hæler fordi mange menn forbinder det med å være feminin og sexy, fremhever muskelaturen i leggene gjør det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå