AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 La merke til i dag at på sparkjøpbutikken har de kontor oppe i andre etasje med vindu og utsyn mot prøverom og de ser rett ned i speilet i de båsene der og dermed ser de også alt av dem som prøver klær og tror at de er usett. Flere som her lagt merke til negative forhold i forbindelse med å prøve tøy? Det kan være trang prøveplass, innpåslitne ekspeditører som åpner forhenget for å se hvordan det går, eller svingdører som ikke kan lukkes skikkelig? Jeg syns det å prøve tøy som medfører at en står nesten naken er skikkelig ekkelt og jeg vet aldri helt hvor de har satt opp overvåkningskamera. Flere som har gjort seg noen tanker om dette? Anonymkode: 2ef13...ecd
Hanne67 Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 I alle prøverom jeg har vært i så har det ikke vært noe vindu noen steder, så umulig for noen å se inn. Noen steder kan det være vanskelig å få dratt for gardinen ordentlig eller at den kunne vært bredere. Større prøverom kunne også vært ønskelig enkelte steder. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Hvem er det som handler på sparkjøp daaaaa? Sparkjøp er Harry og stygge klær. Hadde aldri satt min fot i en sparkjøpbutikk. Aldri! Da slipper jeg også spionasje av prøverommet. Anonymkode: 6a708...16d 2
Hanne67 Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som handler på sparkjøp daaaaa? Sparkjøp er Harry og stygge klær. Hadde aldri satt min fot i en sparkjøpbutikk. Aldri! Da slipper jeg også spionasje av prøverommet. Anonymkode: 6a708...16d Jeg har handlet på Sparkjøp, men her er ikke prøverommene sånn. Jeg synes de har mye bra undertøy og strømpebukser + sengetøy og laken. Finner også klær ellers, men det er mye syntetiske materialer. 5
Perelandra Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som handler på sparkjøp daaaaa? Sparkjøp er Harry og stygge klær. Hadde aldri satt min fot i en sparkjøpbutikk. Aldri! Da slipper jeg også spionasje av prøverommet. Anonymkode: 6a708...16d Jeg! Sparkjøp har godt ullundertøy til en rimelig penge. Problemet med prøverommene som TS skriver om, har jeg ikke opplevd. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som handler på sparkjøp daaaaa? Sparkjøp er Harry og stygge klær. Hadde aldri satt min fot i en sparkjøpbutikk. Aldri! Da slipper jeg også spionasje av prøverommet. Anonymkode: 6a708...16d Det spiller da ingen rolle. Privatlivet skal da fortsatt vernes. Anonymkode: 6d50b...a49 3
gobbledigook Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Det som irriterer meg er prøverommene til Monki. Liker egentlig Monki veldig godt, men skjønner ikke hvorfor de har slike prøverom. (med to hull i døren, dør vendt mot speil og ganske små dører generelt)
Gjest making.a.mess Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: La merke til i dag at på sparkjøpbutikken har de kontor oppe i andre etasje med vindu og utsyn mot prøverom og de ser rett ned i speilet i de båsene der og dermed ser de også alt av dem som prøver klær og tror at de er usett. Flere som her lagt merke til negative forhold i forbindelse med å prøve tøy? Det kan være trang prøveplass, innpåslitne ekspeditører som åpner forhenget for å se hvordan det går, eller svingdører som ikke kan lukkes skikkelig? Jeg syns det å prøve tøy som medfører at en står nesten naken er skikkelig ekkelt og jeg vet aldri helt hvor de har satt opp overvåkningskamera. Flere som har gjort seg noen tanker om dette? Anonymkode: 2ef13...ecd Jeg bryr meg ikke. Men om noen tittet ville jeg tenkt at vedkommende var ganske lavmåls. Jeg tror det er få som har glede av å smugtitte i prøverom og sjangsen for å bli fersket er stor.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 2 minutter siden, gobbledigook skrev: Det som irriterer meg er prøverommene til Monki. Liker egentlig Monki veldig godt, men skjønner ikke hvorfor de har slike prøverom. (med to hull i døren, dør vendt mot speil og ganske små dører generelt) Kunne ikke vært mer enig! Monki har fine klær, men prøverommene er nesten unødvendige fordi folk ser jo alt uansett.... Anonymkode: 4e57f...48c 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som handler på sparkjøp daaaaa? Sparkjøp er Harry og stygge klær. Hadde aldri satt min fot i en sparkjøpbutikk. Aldri! Da slipper jeg også spionasje av prøverommet. Anonymkode: 6a708...16d Faen så dum du er. Anonymkode: 57137...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå