AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Når dere en sjelden gang (eller ofte) skal ha en skikkelig kosekveld med noe godt å spise, godt å drikke og noe bra å se på eller lese, hva spiser dere da? Jeg tenker ikke på sånn middag, men snacks. Trenger ikke være noe sunt. Jeg merker at jeg trenger å bare koble helt av en kveld og unne meg noe godis, men vet ikke helt hva. Smågodt er jo ikke så dumt siden man får litt av alt, men vet ikke helt om jeg har lyst på det, så trenger noen flere forslag. Anonymkode: 27881...3ef
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Snacks og frukt (fersk og tørket) fra de asiatiske butikkene i Oslo Roasted Seaweed med forskjellige smaker Reke/krabbe chips Masse annet ukjent "potetgull"/chips Så har de alle disse rare fruktene man ikke får taki i vanlig butikker som er sykt godt! anbefaler mangosteen, longan, rambutan, litchi, jackfruit, modne drage frukt og masse annet Anonymkode: 7b171...24a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Skal ha i det i morgen!! Kinder bueno Kinder Maxi Liten pizza med alt jeg liker Ostepop Vaniljeis. Kommer til å legge på meg sikkert 5 kilo, men jeg har mens så jeg har lov Anonymkode: 3b04f...dfe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå